• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tinkerbelle

Hihi, lika teknisk som mig Yrrepyrr

Har konstaterat en sak nu. ÄL-tester är mycket roligare än grav-tester, för här får man ju ett streck!!!! Men det är nog också det här som är vägen in i tungt testberoende.....

• Siili

Tinkerbelle
    Sedan kan du byta ut äl-stickorna mot grav.stickor, så får du kolla fler streck!

• Stil07

Vi är många med riktigt tungt testberoende....förra månaden berättade jag inte att jag köpt tester för ca 500:- vilket jag tyckte då var helt ok.....tills min man undrade hur många gånger jag måste testa för att vara säker på att jag var gravid......räcker det inte med en gång?

En gång.....han är helt galen....då får man vänta BIM+ en månad för att vara säker.....nejj NEJ NEJ NEEEEEJJJJJJ.....jag förklarade att jag ville veta så snart det bara går och att jag ska lösa det när den dagen kommer.....då säger han.....räcker det inte med de två förpackningar á 7 st som ligger under dina saker i badrumsskåpet? Jag letade tandkrämen häromdagen så då hittade jag lite smått och gott!!!

Jo...

Droppen var när han frågade var det kostade och hur många gånger jag testat sedan 1:a försöket....

Några sådär.....

.....när man vill förneka sitt begär det är väl då man kan kallas missbrukare??

Men hur som ganska kul att vara missbrukare på tester istället för andta tyngre grejer....dessutom så om det skulle visa pluss då är det verkligen värt det eller?

Tror nog att min man i och för sig bara vill mig väl.....han vill inte att jag skall deppa ihop om jag inte blir gravida

• Stil07

Yrrepyrr: Den är fantastisk mysig!!!!TACK!!

• Smilla75

Jag fick nyss full ÄL-stegring så det var en dag senare än beräknat. Borde då ha ÄL i natt el morgon. Spännande! Blir BIM kring 12:e feb.

• mamma på vift

Fick utslag på äl testet idag så borde ha är imorgon och då blir bim den 12:e tror jag :) Så jag hoppar in här hos er!!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e) (8)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA) (6)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e) (3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 35

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 35

Statistik: 0,2 * 35 = 7(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Minxy

Irriterande! Jag beställde ÄL-tester i torsdags (08:00) pch det står att dom skickar testerna samma sag som beställnigen kommer in, OM beställningen görs före 12:00.
    Mina skickades inte förrän på fredag eftermiddag
    Så jag kommer väl (kanske) få dom imorrn...och då är det egentligen för sent att se någon ÄL-stegring eftersom den ska visa sig ca 24-48 timmar innan ÄL (beräknad ÄL 30:e).

Jaja, jag oh sambon har haft sex varje dag sedan torsdags. Fasen heller att vi ska missa ÄL bara för att billigatester.se är seg med att skicka sin post!

• cattis82

Nu tror jag minsann att ÄL är på ingång. Har lite antydan till molvärk i tjejmagen och rikligt med flytningar.
    Vi sexade igår, får se om det blir ikväll också kanske. Jobbar sent och kommer inte hem förrän vid tio nu måndag och tisdag så då kanske man är lite sliten.......

Minxy-dåligt av billigatester tycker jag, det är ju väldigt viktigt att de håller sina leveranstider. Man har ju inte så mycket tid och spela på :( Men det är bara och ligga i ändå :)

• Yrrepyrr

Stil07..min gubbe hittade mina undangömda äl tester men, som tur är garvade han bara ;)
    Hur är det med tempstegring egentligen..den ökar vid ägglossning och håller sig på den temperaturen om man blir gravid, har jag fattat det rätt då?

Svar på tråden BIM v. 7