• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tinkerbelle

Minxy - oerhårt dåligt av dem!!!! Borde ju vara mer måna om sin kunder än så!

Stil07 - du kan byta karl med mig! Han VILL att jag ska testa
    Och ja, tempen ökar efter ägglossning. För att spåra ägglossning skall tempen legat högre minst tre dar i rad. Och tempökningen ska vara minst 0.2 grader över genomsnittet för de senaste 6 dagarna. Alltså, när du ser en ökning som hållt i sig tre dar i rad så ska den ligga 0.2 högre än genomsnittet för de senaste 6 dagarna.
    Superpedagogen var framme..... NOT!

• Minxy

Cattis82 och Tinkerbelle: Ja, man tycker ju att dom borde försöka anstränga sig lite... men men.
    Känns bara så trist eftersom jag beställde CB:s digitala ÄL-tester som kostar 246:-!! Det är ju mycket pengar....iaf om man inte får grejerna i tid så man kan använda dom.
    Iofs så kommer jag säkert kunna använda dom nästa månad, men det VILL jag ju inte

• cattis82

Minxy-borde man inte kunna kräva pengarna tillbaka när de inte kan hålla sina leveranstider. Om du skulle bli gravid nu så har du ju ingen användning för testerna, bara kastat pengarna i sjön. Spekulerar lite bara men men.....mycket dåligt av dem iaf, fy skäms :(

• Minxy

Cattis82: Jo, det kan man ju tycka, men jag tror inte att man kan få pengarna tillbaka. Det står faktiskt på deras hemsida att om dom har slut på en vara så kommer den ca 3 dagar efter beställning, så det kanske var det som var problemet.

Vill ha BIM nu!!!

• vice99

Hej hoppas att jag gör rätt nu men skriver in mig så får vi se om någon säger till om jag gjort fel. Vad är det för siffra som sitter inom parantesen? Visst är det så att datumet är den dagen man beräknar få mens

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a), mamma på vift(14:e) (8), Vice99

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA) (6)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e) (3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 36

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 36

Statistik: 0,2 * 36 = 7(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Stil07

Listan växer och jag vill bara hälsa alla nytillkomna välkommen in på vår tråd och lycka till med myset under ÄL.

Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll för min förkylning och feber vill inte ge med sig.....och febern var också en anledning till varför inte temp. metoden fungerade den här månaden.....och efetrsom det ser ut att bli en ny månad för mig så skall jag köra den då!!

Sov Gott & dröm sött!!!

• Stil07

Listan växer och jag vill bara hälsa alla nytillkomna välkommen in på vår tråd och lycka till med myset under ÄL.

Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll för min förkylning och feber vill inte ge med sig.....och febern var också en anledning till varför inte temp. metoden fungerade den här månaden.....och eftersom det ser ut att bli en ny månad för mig så skall jag köra den då!!

Sov Gott & dröm sött!!!

• Stil07

Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll för min förkylning och feber vill inte ge med sig.....och febern var också en anledning till varför inte temp. metoden fungerade den här månaden.....och eftersom det ser ut att bli en ny månad för mig så skall jag köra den då!!

Sov Gott & dröm sött!!!

Svar på tråden BIM v. 7