• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tussilutt

Hejsan!
    Pytsar in mig här på den 12:e, jag vet inte riktigt vilket datum jag har BIM på grund av oregelbunden menscykel och eftersom jag tog ut spiralen i går, men men... stämmer det med förra månadens cykel så är BIM den 12:e!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J (3:e), Johanna 80 (11:e), Siili (6:e)Tussilutt(1:a) (7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    Lärarn (1:a e. MA) (6)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

15/2: maria och pojken (5:e), Milli01 (14:e) (3), Licia (7:e) (3)

16/2: bustösen (16:e), Misan1 (2:a efter X), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 34

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 34

Statistik: 0,2 * 34 = 6,8(20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Tinkerbelle

Först stickan avklarad.... Ack så svagt rosa! Skönt!!!! Sambon fort till Stockholm tidigt i morses Så nu är man gräsänka... Undrar vad jag ska hitta på tills han kommer hem... Förslag någon???
    Ska ge mig ut på en låååång skön promenad nu i solen. Synd att det är så kallt bara!

• Yrrepyrr

Tinkerbell Myyyyspyyys! en hårinpackning ansiktsmask och ett härligtfossebad akompanjerat med en god bok e väl vad jag skulle ta för mej mol allena..

Nu e det ju inte så då bakar jag bullar åt ungar och ungars kompisar...Kan ju vara mysit de med ;-D

• Tussilutt

Tinkerbelle: Tycker att yrrepyrr har ett utmärkt förslag och eftersom det är lördag så kan du ju köpa en liten påse godis till det hela... Annars älskar jag att gå ut och fotografera när jag är själv... Mycket rogivande...

• Siili

vice99
    Du

*skriver in ditt namn på datumet när du har BIM

* ökar siffran bakom din dag (står inom parentes efter namnen) med ett

*Lägger på ett till:

Kvar på bim-listan: ?+1

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till):?+1

*Lägger till en person till statistiken:

Statistik: 0,2 * ?+1 = ??(20%) borde bli gravida

*klart!

Säg till om jag krånglade till förklaringen helt så kan jag eller någon annan lägga in dig istället

• Tinkerbelle

Tack för förslagen tjejjor! Låter oerhört avkopplande så det blir nog det imorgon. Hade jag haft min kamera så hade jag fotat, gillar också det. Siktar in mig på bra böcker framför brasan med en godispåse ikväll. Sen kan man ju laga något extra gott också... Baka tycker jag är rogivande, funderar på om jag skulle baka bullar imorgon...
    De första dagarna kommer nog bli mysiga! Sen finns ju alltid ni här och håller sällskap! Tack för det!!!! (Håller med Stil07, ni är mina bästa hemliga vänner oxså!)

• Masqito

Det är spännande nu när ÄL är nära och man myser så gott man kan och funderar lite smått om turen är med en den här månaden =)
    Den här perioden är ganska cool faktiskt. Man kan räkna med att få mys i massor =))

• Yrrepyrr

Jo visst är det så!
    Man hårdtränar så man kan pusta ut mellan varven !

Lägger ut ett kort på pressen av bullfikat, det dom är så hårdkoncentrerad på är helikoptern, ska han krasha eller inte
    Sköt om varandra under helgen!
    Kram Yrre

Svar på tråden BIM v. 7