• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Sofis: Gör det! Risken är stor att det blir minus, men då är det ju bara 5! dar kvar..tjoho!!
    Kommer hålla tummarna för dig hela veckan =))

Angående min kropp, så håller jag med dig. Men det har gått så fort! Fösta kvällen med svullen mage, och jag hade inte ätit då på flera timmar heller. Hoppas hoppas!!

• Sofis

Masqito: Jo allt har gått väldigt fort... min man måste ha superbra simmare med värsta GPS apparaten för dom måste ha hittat fram på en gång och skyndat på processen

• Sofis

Masqito: jo visst chansen är väl knappt befintlig, men jag känner att jag måste göra något för att uthärda väntan. Har tex redan gjort två äl test idag o igår, en chansning bara, men ändå, då fick jag ju iallafall göra ngt aktivt

• Sofis

Masqito: jo visst chansen är väl knappt befintlig, men jag känner att jag måste göra något för att uthärda väntan. Har tex redan gjort två äl test idag o igår, en chansning bara, men ändå, då fick jag ju iallafall göra ngt aktivt

• Sofis

men va faaan, sluta skicka två gånger dumma dator!! Kanske iofs beror på att jag "nallar" av grannens trådlösa för att det är glapp i min internetkabel till min laptop

• Masqito

Sofis: eller så låg dom och väntade på ägget ;) Vi hade bara mys 2 och 3 dar före ÄL och syrran sa att det var bra för då ligger spermierna och väntar på ägget.

• Sofis

Masqito: mm jo, vi hade sex både sön och mån o äl var på tis, så det var nog så... dom satt väl och spela kort eller nåt tills det där segägget behagade dyka upp

• Masqito

Sofis: Testberoende va? haha..Jag förstår, och du måste hålla mig uppdaterad hur det går =)

Fundreade på en sak..om jag skulle vara gravid och det på nåt konstigt vänster blir två stycken. Syns det mycket tidigare än annars? *spånar bara, har inga tvillingar i släkten*

• Masqito

Sofis: Ja, då har vi nog bra chanser =) Undrar om det är poker dom spelar hahah

Svar på tråden BIM v. 7