• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • shine

sunny: Jag funderade också lite på det igår.
    Men jag tror inte de gör så. OM de skulle göra det så skulle det komma in enormt mycket protester från de som röstar på Lasse.
    Tyvärr...

• TheCoopers

Men man kan ju inte vara arg på Lasse för att svenska folket röstar honom vidare - det är ju inget han kan råda över ...
    Folk röstar på människor de tycker om tydligen och struntar i om människan egentligen kan dansa ..

Men detta händer ju i IDOL och melodifestivalen också ... inget nytt ... eller hur kunde LORDI vinna en schlager festival ? :) Vuxna män som flaxar omkring i masker ....men så var det nog mest barn som röstade ...emmm hoppas jag ?

Mark Levengood 4 President
  • Maggis
    TheCoopers skrev 2007-03-03 09:59:22 följande:
    Men man kan ju inte vara arg på Lasse för att svenska folket röstar honom vidare - det är ju inget han kan råda över .
    Nej, arg på Lasse är jag inte. Tycker mest synd om honom.

Vad gäller IDOL så är det väl ändå ingen tvekan om att de som vunnit kan sjunga och Lordi? Ja, vad säger man, folk hade väl tröttnat på den traditionella stilen och röstade på något som var annorlunda. För de stack ju onekligen ut .
    Men Lasse kan verkligen inte dansa och han är helt ointresserad av att lära sig. Man ser ju lång väg att han inte ens vill vara där. Så jag tycker din jämförelse inte håller riktigt.
    //Maggis
  • sunny79
    TheCoopers skrev 2007-03-03 09:59:22 följande:
    Men man kan ju inte vara arg på Lasse för att svenska folket röstar honom vidare - det är ju inget han kan råda över ..
    öööö inte arg på Lasse....han vill ju inget hellre än att åka ut ju... både han och hans danspartner bad ju om det ju......utan snarare irreterad över svenskafolket hur de lägger röster......

Sen ang Lordi får du tycka så...själv tycker jag att de e toppen bra med eller utan masker spelar ingen roll men iallafall jag diggade låten grymt....ja de KAN ju sjunga.....om man jämför med Lasse som inte kan eller vill dansa längre....juuu..... så tycker jag iallafall...
    Mina ögon kan tindra och mina läppar kan le..men...
  • Fru Wennström

Jag tycker att de som röstade på Lasse borde skämmas, det är elakt mot honom, Ann och de andra dansarna. Han bad faktiskt om att få bli utröstad igår. Om man nu tycker om honom så mycket borde man väl vilja hans bästa eller? Fattar inte att Anna och Tobbe åkte ut, trodde att det skulle bli dem mot Tobbe och Annika i finalen faktiskt.

Trist! Tycker synd om Anna och om Lasse. Men som något skrev, förmodligen har de kontrakt och kan inte bara sluta hur som helst.

Vi får se vad som händer nästa vecka.

• Fru Wennström

girllady. Det spekuleras ju om det och jag tycker det antyds hela tiden i programmet men de själva säger ju nej. Vem vet, om de är ett par kommer de nog berätta det när de själva är redo.

• hejentjej

precis : = ) men dom e sååå söta, han e ju 33 å har 2 stora barn å hon bara 22 år ,men de är söta

• Tessou

Tycker det är hemskta att Anna & Tobias åkte ut... Lasse borde ha åkt för länge sen...
    Men kan han inte bara hoppa av om han inte vill fortsätta? Ingen tvingar väl honom direkt...

• JennyOEmilia

Han har ju kontrakt med tv4 och det får man nog inte bryta...