• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Licizzi

Har precis sett färdigt reprisen av Let´s Dance o läst igenom denna tråden..
    F*n säger jag bara..Anna & Tobias skulle ju inte åka ut..De var de bästa paret tyckte jag..
    J**la mög program detta..Nej, det var det sista avsnittet av Let´s Dance jag såg på..

♥ Älskar D & Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • Pyff

Usch, vad jag tyckte synd om Anna och Tobias!!! OCH LASSE - han vill ju uppebarligen inte vara kvar, det måste ju vara skit-pinsamt för honom att folk som faktiskt KAN dansa åker ut på löpande band medans han är kvar! Stackarn!
    Det jag skulle vilja veta är hur folk tänker som röstar på honom???? Jag menar fram till ett par veckor sedan tyckte jag också att Lasse var en kul prick som livade upp programmet, men den senaste tiden verkar han bara vantrivas och slarvar ju bara!! Vad är det för kul att se en människa vantrivas och vara pinsam liksom????

Pyff på er!
  • Hästtokigmamma33

Bort med Lasse nu va.. Vad är det för i****er som röstar på honom?

• sunny79

Grattar Dermot med en blomma

Mina ögon kan tindra och mina läppar kan le..men...
  • Plitta

Känner mig super-larvig, men jag ser fram emot fredag! Så nyfiken på hur det går, om Lasse åker ut.. eller om han ska plågas ännu en vecka.. Ska bunkra med chips o nåt gott o dricka o sitta där i tv-rummet o mysa... Det är höjdpunkten i veckan o det står jag för *fniss*

• Aangiee

Så länge vi tittare har största makten så kommer Lasse vara kvar, kanske kommer han tom vinna. Tyvärr men så tror jag det är. Jag röstar definitivt inte på lasse och har aldrig gjort, men det finns ju hur många som helst som gör det, eftersom de lyckas hålla honom kvar vecka efter vecka.

om inte tv4 går in och kastar ut honom så ser jag lasse som en möjlig vinnare. inte för att han dansar bra, utan för att han har folkets korkade stöd... tråkigt men sant...

• Tant Groda

Eftersom han slog ut anna och tobias så kan han lika bra vinna...eftersom han slog ut de bästa (anna&tobias)!!!

• Skumpis

Han kommer inte vinna. De som är EMOT honom är fler än de som är FÖR honom! Problemet är att de som är EMOT sprider ut sina röster på resten av deltagarna. När de övriga deltagarna minskar så minskar även den procentuella andelen röster på Lasse.

Imorgon åker Ebba eller Lasse.

Nästa vecka åker den som är kvar av de två.

Så är det, så det så!