Piii skrev 2007-01-20 18:57:19 följande:
smulan 80: jag förstår dig, förstår precis o vitt ja vet bråkar ja inte, ja frågara bara hur du menar. eftersom du sa lite olika, håller me dej på vissa punkter.Men tur för mej att ja en dag ska skaffa en riktig hund då, :P * så ska inte alla ta illa upp nu för ja gör narr av detta, eller börja gråta aight :)*Malaysia den 27 Feb!!!
Men jag har väl inte sagt att du bråkar va??? *fundersam*
hehe. Men va bra att du ska skaffa riktig vovve sen då
Trevlig resa till värmen i feb förresten
Släpa inte hem några kameler nu bara för då blir mina vovvar småpotatisar i jämförelse
Blue Banana skrev 2007-01-21 09:28:05 följande:
Men varför skaffar man sig en liten hund?!Som till exempel chihuahua? jag trodde man hade sådana i kaninburar, och ibland stoppade i väskan för lite friskluft
HAHAHAHA!!! Asgarv* Du sa det jag ej vågade säga
JeckaH skrev 2007-01-21 12:53:35 följande:
Många tycks inte gilla små hundar och uttrycker sig på ett inte allt för diplomatiskt sätt. Tråkigt med den tonen mot små hundar, då större hundar inte verkar bli så illa omtyckta. Tycker själv om både små och stora hundar, men har valt att äga en liten hund själv. Skulle aldrig någonsin skriva något vasst och elakt om någon annans hundras i ett forum där man vet där finns ägare av den hundrasen. Skärpning!
Tycker nog tvärtom. Hur mkt skit och fördomar tror du jag får höra om min pitbullhane tex? Däremot hör jag sällan mkt om småhundar. men det beror kanske lite på vart man läser osv. Men jag tycker som så att man vet ju vem ens hund är och vad den går för osv så vet man det bara själv så är det ju skitsamma vad andra tycker.
Jag tror säkert chihuahua är jättegoa hundar.
Tycker bara att det inte är vad jag kallar "hund".
Sen är det inte hundens fel att många av ägarna klär ut dom i cerisa kläder och guldhalsband och BÄR hundarna på promenad..
Tyvärr förstör det hundens rykte. Precis som okunniga människor , media och idioter som skaffar pitbulls el liknande som kukförlängare förstör pitbullens rykte...
Ta kommentarerna med en nypa salt