-
Grattis!!! Skickade oxå in men det gick ju inte lika bra för migliiinda skrev 2007-01-22 11:22:43 följande:Lägger till i favvisarna!Stort grattis Fnys! Den är döläcker o så härligt goa kinder din flicka har Någon som har varit inne på scrapaddicteds blogg idag
Din är verkligen jättefin
-
Grattis till Fnyz & kanskesnart oxå!!! 
Båda två var kanonsnygga! -
Hjälp vilket tålamodtjenixen skrev 2007-01-23 12:33:12 följande:så nu ligger min swatchbok i mitt galleri
Det hade jag aldrig fixat... Jättefin!
Satt uppe i natt och scrapade till utmaningen, vet inte om jag blev lika nöjd med denna som med den förra altered jag gjorde... Får se om jag skickar in den eller inte... Kanske helt enkelt tar och gör något mer
-
Kanonfina nya LO´s idag oxå
Verkar som om alla bara spottar ut LO´s på löpande band!!!
Till alla duktiga scrapare 
Dom sv/vita kanske jag skulle beställa
Ska ju göra ett bröllopsalbum!! Skitsnygga!!!
Claudia- Gillar oxå dom men har inte hunnit scrapat något med dom ännu...
-
Många fina nya LO´s som vanligt när man går in här

Claudia - Diggar din starkt då jag själv ÄLSKAR BG
Den är kanonfin!!!
Matriark -
Jag har nog oxå fått ett nytt favorituttryck... Kanon 
-
Här har vi -12 idag.. Vet inte om jag ska vara glad eller inte över att det blivit vinter
Igår la jag en ny order på Magdas!! Vill ju ha sakerna på studs ju! Är sååå sugen på att scrapa... Har inte gjort en vanlig LO sedan innan jag gjorde filteralbumet... Det är ju över en vecka sedan 
Pylle, fnys & grynet - Låter så kul med scrapkväll! Vi är några som antagligen ska ha det nästa vecka... Längtar! Hoppas ni får det riktigt roligt
Minigrynet - Det låter som jag, sitter uppe halva nätterna och scrapar
Om jag väl börjar kan jag sitta till 3-4 jag oxå! Då önskar man att man hade någon som tog hand om ens barn på morgonen
Hoppas alla får en riktigt bra dag!
-
Såååå fina!!! Massor med2xA skrev 2007-01-25 15:58:02 följande:Kanske inte direkt scrapping men...Nu är mina nalletavlor till barnrummet klara i alla fall.Blev lite dåligt fotat igen. Vecka 32+5 - BF 17 mars 2007
-
JAG OXÅBlue Vapor skrev 2007-01-25 23:42:17 följande:Hm, och JAG handlar aldrig på Magnolia/Dreamcottage längre..... många som är missnöjda med dem också Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
det är 3 veckor sedan igår, har skickat 5 mail men dom svarar inte!!! Dom är kanon om man handlar i butiken i Borås men blev grymt besviken på nätbutiken!
När jag beställde från ScrapAddicted så fick jag sakerna på 2 dagar, men det var ju innan hon kände att hon behövde dra ner på tempot...
Nu har jag varit ute & ätit med några andra föräldralediga tjejer & druckit ganska många cider
så nu är jag lagom mosig i huvudet
En väldigt trevlig kväll!
Passade på att gå till Format & handlade lite scrapsaker oxå när jag ändå var i stan
-
Diana - Jo det ska finnas. Enligt dom så ligger ordern packad. När jag väntat en vecka mailade jag och undrade hur det gick, fick som svar: ditt kort fungerar inte, kontollera det så vi kan skicka din order. Precis i samma veva fick jag ett nytt Visakort så det var nog sifrorna från det gamla dom fick. Så jag gjorde det, och efter det inte ett ljud... Dagen efter jag beställde från Magnolia la jag en order till Magdas och den kom 2 dagar senare, inget krångel med kortet där inte...
Claudia -
Det blev inget scrapande igår kväll, sparar det till idag i stället! Somnade gott på soffan efter jag skrivit här
BV - Ja, jag kommer härdan efter bara att handla i butiken i Borås när jag är hemma på besök!!! Men jag trodde ju i mitt stilla sinne att dom var lika bra på nätet som i den fysiska butiken... Men icke! Kanske på mässan oxå förståss
-
NyfikenÖrn - Här är telnumret till Magnolia 033-410350. Telefontid vardagar 10-12