• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Underbara nya LO´s Massor av

Helt otroligt hur mycket det skrivs här inne Förvånad Några timmar härifrån och det är massor att läsa ikapp! När jag väl är färdig glömmer jag ju allt jag ska kommentera

Ska åka och hämta mitt paket från Magdas om en stund!!! Har glömt vad jag beställt ju... Så det ska bli spännande att öppna paketet

Emmixen - Ja, du får räkna bort helgen. Det är bara vardagar som man räknar... Det kommer säkert i morgon!!

Idag ska jag fösöka börja med bröllopsalbumet till min kusin & hans fru... Har längtat hela helgen

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty

Dax för sängen Lilleman vaknar om några timmar Förvånad

Har gjort mina två första LO´s till bröllopalbumet! Är sååååå nöjd... Får se om det fortsätter så bara

Natti, natti...

• Mizty

Tjej83: Här är en med lite mullb. på...        

Vårt album

• Mizty

Här kommer en till... Hade glömt att lägga in den märkte jag

• Mizty
    Vårt album

Bra att bifoga bilden oxå kanske
  • Mizty

Jag använder 3L EasyMounter (white Permanent) Den använder jag till det mesta, fäster foton, papper, band m.m. Skitbra!!!

• Mizty
    Lingonflickan skrev 2007-01-31 13:11:05 följande:
    Läser ikapp senare. Tänkte bara tala om att jag lagt enny LO igalleriet, inspirerad av pyret, samt skokartongen med skor under altered. Måste rusa igen. Tittar in sen
    Hittade inget nytt Förvånad Får jag inte titta ?
  • Mizty

Oj, oj, oj... Såååå många sidor att läsa när man inte varit inne sedan i torsdags! Orkade inte riktigt att läsa alla Generad Kul med en sida där det är fart och fläkt!

SÅ MÅNGA SUPERFINA LO´S !!! Massor av  till alla berörda!

Satte mig ikväll och scrapade till utmaningen, hade ju abstinens Inte scrapat sedan i onsdags.... Gissa om det kliade i scrapfingrarna!?

Mammsy - Har du börjat jobba på Format? *nyfiken* Springer där titt som tätt och handlar Passar på att dregla liter över dina LO´s när jag är där oxå

Natti, natti!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket