Inlägg från: Mizty
|
-
-
BV - Sååååå fin! Många
för den
Frågade för ett tag sedan om någon vet var jag kan köpa Swirlar... Vet inte om jag missat att någon svarat
Men är det någon som vet? Gärna Chippisar...
-
Vet att vi inte ska prata massa annat här men har ni läst om ammande pappor?
Kolla denna länken om ni vill
www.familjeliv.se/Forum-3-38/m17550224.html
-
???Camasunary skrev 2007-02-20 23:24:54 följande:M.U & Mizty: Det är Fancy Pants!! Så läckra!! Man vill ju ha allihop
Menar du swirlen?
-
Jag håller med föregående talare om änglar! Kallar oxå min son för ängel ibland

-
malin ulrika skrev 2007-02-20 23:43:42 följande:Mizty,ja nu hittade jag dem!www.fancypantsdesigns.com/aprodbgst1.htmlwww.fancypantsdesigns.com/aprodbgst2.htmlVILL HA!!!Tack snälla ni! Dom var ju jättefina! Får fortsätta leta på svenska sidor... Känns lite dyrt att bara beställa domBlue Vapor skrev 2007-02-20 23:52:14 följande:Tack för alla ! Ja just ja, Fancypants har ju underbara chippisar! Minns inte nu om jag såg dem hos Magdas eller om det var nån annan svensk........ hm..... jag vet att någon tipsade om ett annat märke också, som också fanns på en svensk shop..... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
-
Nä det tycker inte jag, klart att du kan göra på dina LO´s!Camasunary skrev 2007-02-21 00:14:41 följande:Det känns som om vi har samma erfarenhet ändå, om det här med änglar/änglabarn... Att använda sig av ängel i samband med barn känns känsligt.
Då ska jag rusa in på Annas å kolla
-
Nää, hittade inget där heller... Är jag blind eller?!
Men tack alla inblandade för hjälpen
-
Jag måste vara hel blind, har ju varit inne där å letat... Nu när jag såg dom & skulle beställa så är dom j*vlarna SLUTBlue Vapor skrev 2007-02-21 00:34:03 följande:De här längst ner till vänster var det nog jag sett också....... www.magdas.se/index.asp Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
Hur vågar dom
Ja, där var ju några som var finfinaBlue Vapor skrev 2007-02-21 00:36:56 följande:Här finns ju! www.scrapaddicted.se/produkter.php ... men hmm.. just de snajsigaste verkar ju inte vara med där??? Jag VET att jag sett och nästan beställt ju!! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
Ska ändå lägga en order där ju!
Tack mina tappra swirlletare
-
Ja, jag är vaken
Sitter å gör en beställning på SA! Du kanske vet... Det står att maxfrakten är 33:- men när jag kollar i mín kundkorg så står det 55:-
Skulle du komma till mässan nästa helg?