• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Marajjah - Sotis igen Vill ju oxå ha....

Coursell skrev 2007-02-14 20:28:58 följande:
    Så fin Mizty. Väntar på den dagen mina alster har den där kvaliten ....jobba, jobba...
    Tack! Ja, kvalite å kvalite... Men jag blev ganska nöjd med den...
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty

Så nu har jag läst ikapp måååånga sidor

Skulle scrapat när jag kom hem från stan idag men somnade på soffan Skrikandes Det var den scrapkvällen! Sätter jag mig nu så sitter jag väl uppe till 4... Så det är bäst att sitta kvar här i soffan med datorn

Ang. Sthlm butiker så finns ju Svanströms vid Hötorget, (Sveavägen 17) Dom har en del saker i källaren! När vi var uppe senast så handlade jag en del & då hade jag ju personalrabbat oxå Penga munSkrattande Det är ju himlans bra!

• Mizty
    Claudia - Jag tycker dom är jättefina båda två!!! Kanske, möjligtvis, eventuellt någon liten "grej" i vänstra övre hörnet... Hmmm Tycker den är jättebra som den är

Tror jag ska ta ett kort på mitt köksbord så ska ni få se hur mitt scraptillhåll ser ut
  • Mizty
    claudia79 skrev 2007-02-16 00:26:25 följande:
    Mizty skrev 2007-02-16 00:09:04 följande: Claudia - Jag tycker dom är jättefina båda två!!! Kanske, möjligtvis, eventuellt någon liten "grej" i vänstra övre hörnet... Hmmm Tycker den är jättebra som den är Tror jag ska ta ett kort på mitt köksbord så ska ni få se hur mitt scraptillhåll ser ut Caroline, stolt mamma till Phenom! Mmm det är bra att du säger Jag är här för att lära Vissa LO:s blir bara " inte perfekta" som Lilo sa i senaste numret av Scrapbooking m.m.
    Nä, det ska gudarna veta att det är flertalet som man inte kan sätta fingret på vad det är somär fel & man blir bara inte 100 nöjd Tur att jag har er här då så man kan få råd & tips
  • Mizty

Men jag tycker i alla fall att den är KANON Claudia!!!

• Mizty
    Loppan79 - Ja du, det beror på varifrån du kommer "ut" från Hötorget... Men om du står med ryggen mot Plattan så ligger det till höger om Hötorget i första huset (har jag för mig) Hoppas att dom fortfarande säljer scrapsaker, men jag har inte hört något annat så!

Hoppas du förstår min luddiga förklaring
  • Mizty
    Skumpis - Nä så tröga får vi väl hoppas att folk inte är Skirver du så som du skrev här, Scrap-Bok så måste man väl fatta!!! *hoppas jag*
  • Mizty
    Loppan - Nä inte förbi hela Hötorget! Första passagen till höger... Någon som kan förklara bätre?! *hoppas*
  • Mizty
    Fnyz skrev 2007-02-16 08:26:02 följande:
    god morgon scrappisar.. är inne på sista LO:N till pappas album, den är påbörjad och typ gjord till hälften så det verkar som ajg hinner skulle vilja göra fler måste nog köpa ett lettersize album till mig själv åxå för de e kul medolika format.
    Skönt att du  börjar bli färdig! Alltid lite nervöst när man har ett projekt med tidspress .-)
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket