• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Har tyvärr inget tips på någon bra bok!

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty
    Claudia - Kul om ni kommer hit Jag kunde inte bestämma mig för vilken mässa jag skulle gå på så det blir båda FörvånadSkrattande Vilken bank ska jag råna tro? Ok, då blir väl frakten rätt sedan då!

Mystjejen - Jasså en till som kommer till stan Skrattande Vad roligt! Skulle oxå vänta med att handla men kunde inte hålla mig riktigt! Har handlat från 3 ställen nu... Hoppas det kommer i morgon!
  • Mizty
    Coursell skrev 2007-02-21 10:34:11 följande:
    Vad ÄR swirls? Nån som har bild att visa? ...Godmorgon föresten
    Phenoms album

Det är dom glittriga!

God morgon på dig oxå
  • Mizty
    Coursell skrev 2007-02-21 10:48:55 följande:
    Men åhh...så fina de var Har du "glittrat" dem själv eller köpt dem sådär? Vill ha
    Jag har ritat dom på kartong & skurit ut dom. Sedan målade jag dom med akrylfärg, la på lim & strödde over glitter...
  • Mizty
    Cia o krabaten skrev 2007-02-21 11:04:12 följande:
    Mitzy: Vad är det för kartong??Vanliga lådor-kartonger är väl inte syrafria va... Har du köpt ngn speciall?
    Jag använde kartong som jag fått som skydd till papper jag beställt på nätet. Vet dock inte om dom är syrafria... Fy på mig  Kartongarken var i 12x12 så jag antar att leverantören skickat dom till butiken & att dom då är syrafria, men det är ju ingen garanti!
  • Mizty
    claudia79 skrev 2007-02-21 11:07:57 följande:
    Mizty: Va fin den LO:n var! Jag har inte sett den tidigare??De säger ju att "if you cant do the time, dont do the crime"....(ang. råna en bank alltså) Men om man får ta med sig pysselgrejerna i finkan, som man har köpt för de rånade pengarna skulle jag nog stå ut ett halvår (Ps.kan du "ta ut" lite cash till mig med, medans du ändå är iggn??)
    Jag gjorde den till din utmaning men blev inte så nöjd så jag gjorde en ny Tack!
    Ja, ett ½ år ska jag väl klara mig kanske Klart jag fixar lite pengar till dig oxå!!!

Ja, två har jag ju sett innan! Den nya, chokladbomben var ju jätteläcker!!!
    Dom är alla 3 värda massor av  Såg du mitt bidrag till swe? Att vi använde samma papper på mitten!
  • Mizty
    Cia o krabaten skrev 2007-02-21 11:17:10 följande:
    Mitzy: det skulle inte jag lita på men om det är som Fnyz säger så är det ju UNDERBART!!!
    Ja då får jag ta &  måla dom på baksidan oxå! Låter ju logiskt i alla fall
    Nä jag vågar inte lita på det heller men om jag tänker på alla album som farmor hade sedan hon var ung så var det ju inte mycket som var syrafritt & dom bilderna är fortfarande fina! Går ner på knä & ber lite för att mina ska hålla sig fina oxå
  • Mizty
    Coursell skrev 2007-02-21 11:28:12 följande:
    Tjusigt Claudia Jag föll för upplägget på babyboom...Det var ju smart att använde de kartongarken. Hade jag inte tänkt på...Jag har hobbylack hemma, går det att måla med det utan att kartongen böjer sig tro...har ju faktiskt en liten glitterburk. 13 år gammal tur att den inte har utgångsdatum...
    Det är bara att sätta igång verkstaden
  • Mizty

Nä, nu måste jag göra oss klara här, ska iväg på 1-årskalas  

Dimper in senare när jag kommit hem igen!
    Ha en bra dag tjejer!

• Mizty
    Cia - Ang blogg! Vet inte om du syftade på det jag skrev till Claudia om swe... Å i så fall så var det så att jag skickade in till veckans skiss oxå, men min kom inte med. Det har jag berättat för claudia innan men viste inte om hon sett den i mitt galleri. Hoppas det var det du menade för annars har jag ingen aning FlörtSkrattande

Mina smygrutiner:
    Om jag bara letar efter inspiration så "smyger" jag bara runt, men ibland skriver jag, det varierar. Beror oxå på om det är någon jag aldrig varit inne hos för då skriver jag ALLTID. Har någon här lagt in något nytt i sitt galleri skriver jag antingen här eller i GB...

SandraK - Jag har smygit i din blogg Har varit inne å kollat dina nya men jag är lite trög & fattar inte riktigt hur man skriver där så det blir oxå här...

Men ibland är jag lite glömsk & tänker att jag skriver när jag läst klart allt men när jag väl kommer till sista inlägget så har jag glömt vad jag skulle kommentera
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket