-
KanonfinaSol30 skrev 2007-02-06 19:25:27 följande:www.familjeliv.se/krypin/sol30/galleri.php för den som är intresserad! Blev inte så jättenöjd själv, men....
Håller med om att fotomattor på Sjunde skulle lyfta ytterligare
-
God morgon!
Blev inget scrapat förmig i går
Fick åka till akuten, hade så j*vla ont i örat... Visade sig att jag har både vanlig öroninflammation och någon annan typ av inflammation, tror det heter örongångsinfl. Fick ganska starka värktabletter! Hoppas verkligen jag kan få scrapat lite idag!!!
Många fiiiina LO´s som las ut i går kväll!!! Massor av
Venezuela - Åh, vad roligt att hålla kurser! Du gör verkligen så himla snygga LO´s!!!
-
Jag hittar inte Cheris Lo på BG
Vill ju oxå se !!!
-
Jo79 - Tack!!
Borde ju känt igen den, har ju sett den i galleriet
Den är kanonfin!!!
-
Kanske är lite trög men använder ni distressdynor till att färglägga med eller refillfärgen?
Är så sugen på att prova, men det är ju inte så roligt med bara två färger
Shoppa, shoppa..... Jag är alltid så velig när jag ska köpa något t.ex. stämplar... Har bestämt mig att jag ska köpa när jag åker till stan, står sedan och kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha så då slutar det med att jag inte köper någon alls..
Blir så arg på mig själv, gör man så blir det ju aldrig någon samling 
-
BV - Jättefin LO!!! Har du tagit bilderna med Polaroid eller gjort det i PS? Det var verkligen jättesnyggt!!! -
Fnyz - Åh så snygg!!! Är mina favvofärger till scrapen
Mammsy - Kul!!! Måste in å kika!
SandraK- Var inne å kikade... Håller med, det blir en himla skilnad! Använder chalk på allt jag gör. Vad gjorde jag innan jag hade det
Här blev det inget scrapande idag heller... Fick åka till akuten med min son! Han kunde knappast andas, men det visade sig vara falsk krupp. Så nu vet jag att det inte är sååå farligt med andningen. Men det var lite chockartat för lilla mamma! -
BG albumet var inte dumt du
Mina favvopapper!
Lite liftvarning på senaste LO´n du
Så snygg!
-
Jättefin!!! Så härliga färger!Jo79 skrev 2007-02-09 09:38:36 följande:NU har jag gjort den stooor så kanske ni ser... jag har prickat runt fotot med soufflépennan, det blir liksom blankt och lite upphöjt. Den är verkligen jätteskön att jobba med!(Pappret är inte så blått, det är mer turkost, men det ville inte min kamera förstå...) Mamma till KaramEllen
Claudia: Ja det var inget roligt... Har knappast sovit i natt heller, han har haft sååå svårt att andas! Min lilla plutt... Men idag verkar han må bättre
Har för mig att det kostar ca 100:- för 6 månader!Coursell skrev 2007-02-09 09:12:01 följande:Godmorgon!Kela81: Skit också. Jag beskar två av mina bilder i mitt bildgalleri igår och nu är hela mitt bildutrymme borta i stort sett Ville ju bara att mina Lo´s skulle synas bättre.Vad kostar det att ha plus? Nu ska jag rota fram lite bra papper till Valentinkortet
Det tycker i alla fall jag att det är värt
-
Kanonfina nya LO´s som lagds upp idag
Måste sätta mig och scrapa ikväll!!! Har abstinens så hela kroppen skakar