Inlägg från: Mizty
|
-
-
Åh, vad bra att det var det du syftade påCia o krabaten skrev 2007-02-21 18:13:53 följande:Mitzy: Aha!Kilar gensat in i ditt galleri igen Blev aningen förvirrad där ett tag!
Annars hade jag inte haft en aning!
Det var tur att du skrev i gästboken nu du
-
Minmalla - Kanonfina! Många
-
Jag har oxå dom blommorna med blingen tillBark skrev 2007-02-22 06:45:36 följande:Alltså, nu har jag en sån där dum fråga igen. En sån där som man skäms lite för att ställa. Jag fick hem chipboardblommor från magdas igår, om man dekorerar dom med papper då syns väl den tråkiga grå kartongen på sidorna eller? Hur gör ni? Har försökt kolla runt, men hittar ingen Lo så jag ser hur man gör!! Någon som har?Sen fick jag ju dom där andra blommorna oxå, med plastprisma (hoppas ni förstår) hur fäster ni dom? Om man bara limmar, ramlar dom inte bort lätt då?? Någon som har bild på Lo med såna blommor?? Mamma till Jasmine & Timmie
Jag brukar fästa pappersblomman med brad eller fotofix sedan fäster jag den i plast med gluedot...
-
Nä det är nog rubbons (eller hur det stavas) du har sett tror jagCoursell skrev 2007-02-22 10:40:20 följande:Mizty: Du har små ritade snirklar på dina Lo´s, hur gör du dem? Frihand? Eller har du nån bra mall till sånt?Tycker det blir skitsnyggt ju
Dom är från BG
-
Jag har gjort egna swirls & det finns LO´s i mitt galleri... Bla Vinter (en rund)2xA skrev 2007-02-22 16:14:24 följande:Vet att många av er har SWIRLS på era LO:n, men jag minns inte vilka...Skulle behöva lite inspiration eftersom jag tänkte tillverka lite egna swirls.Så hojta gärna till om ni har swirlchipboards i ert galleri så får jag "glutta" lite Vecka 36+5 - BF 17 mars 2007 -
Tycker att den är jättefin som den är!!! Jag tycker inte att det ser tomt ut så jag kan inte komma med något förslag tyvärr...Sol30 skrev 2007-02-22 18:10:00 följande:Behöver lite hjälp nu! Har en lo som jag sitter med som aldrig blir klar. Känns som om det fattas nåt i övre vänstra hörnet. Kan ju vara för att jag är sjuk som det inte går att komma på vad jag ska göra, men vill ju bli klar med den nu! Så om nån har nåt tips eller idéer, var inte blyga! www.familjeliv.se/krypin/sol30/galleri.php"Kärlek vid första ögonkastet" är det. -
Jag skär ut dom!Seedorfs skrev 2007-02-22 20:01:46 följande:Mizty skrev 2007-02-22 19:26:17 följande: har gjort egna swirls & det finns LO´s i mitt galleri... Bla Vinter (en rund) Caroline, stolt mamma till Phenom!Klipper du eller skär du ut dom ?!?!? älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
Tycker det är sååå märkligt att jag ser dom i vår tråd men inte om jag går in på din sida
Fattar noll!
-
GRATTIS till alla publiceringar från mig oxå
-
Superduper finSandraK skrev 2007-02-22 21:32:12 följande:Jag har lagt upp en LO som jag gjorde efter Helenes skiss för mars-numret, och eftersom jag är helt säker på att den inte skulle publiceras så finns den nu på min blogg istället för nyfikna... smamirakel.blogg.se
Verkligen jättesnygg!