• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Fnyz- Ja, man blir ju riktigt förbannad!!! 2 månader FörvånadSkrikandes Helt sanslöst! Vi kan ju se vem som får sitt paket först nu då

Claudia - Håller helt med dig! Magdas har verkligen varit kanon, pratade med henne på telefon oxå för att kolla att det fungerade med mitt kort där, vilket det gjorde! Vi pratade nog i 10 minuter, sååååå trevlig! Ja, jag kan verkligen rekomendera Magdas till andra Det tråkiga är ju att Magnolia har sååå mycket fina saker!
    Väntar på att sonen ska sova så jag får scrapa Har abstinens.... *skakar*
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty
    NyfikenÖrn skrev 2007-01-26 09:29:48 följande:
    Jag ska dit i morgon. Är bara nyfiken (hihi) på om de har nya numret av Scrapbooking.
    Till Magnolia? Dom har verkligen mycket saker att välja på! *lite avis*
  • Mizty
    Cia & Claudia - Supergrattis till er båda!!! Vad roligt Skrattande

Glömde gå å kolla efter tidningen igår ju... Får försöka kolla det i morgon!
    I morgon kommer min kompis hit vars bröllopsalbum jag ska göra. Hon har med sig bilder så sedan är det bara att handla det som behövs & sätta fart
  • Mizty
    DianaJ - Helt otroligt FörvånadSkrikandes Jag blir såhär  när jag läser... Det är ju helt sanslöst, katastrofalt & skitkasst!!! Hade jag vetat detta innan så hade jag ju aldrig beställt där! Hur kan dom ha några kunder överhuvudtaget?!?
  • Mizty

Skitsnygga båda två!!!  
    Håller med Venezuela... Hur snygga är inte dom du skickat iväg Förvånad

• Mizty

Idag har min kusin & hans fru varit här på besök... Hon hade med sig bilder från deras bröllop! Å när vi var inne i stan köpte jag en del saker så nu kan jag börja scrapa deras bröllopsalbum!!!! Skrattande Ska bli sååååå roligt!

• Mizty

Ja, det är verkligen en ära Men det är lite nervigt oxå... Annars scrapar man ju till sig "själv" Men nu vill man ju verkligen att dom ska tycka om det! Men hon gillar ju det andra jag gör så....

Natti, natti tjejer!

• Mizty

Ang Magnolia...  Jag blir så j*vla förbannad så jag vill spy när jag läser alla recentioner om dom!!! Tänk om jag bara vetat det innan jag beställde... Men när jag varit i den fysiska butiken har det ju varit bra ju. Men nu är det bojkott (eller hur det stavas)

BV - Du är underbar!!! Skrattade så jag kiknade när jag läste ditt inlägg Skrattande Min tanke när jag läste det lilla, lilla positiva som stod, var att det var någon med anknytning till butiken som skrivit det!

Många nya kanonfina LO´s!!!  till alla......

• Mizty
    Kikkan - Akta dig för Magnolia bara *viskar* Har beställt från Magdas & ScrapAddicted, det har fungerat kanon!!! Magdas har kanske inte några mängder att välja på men den är ju nyöppnad. Men det har varit supersnabb lev. & kanonbra service
  • Mizty
    Cheri skrev 2007-01-29 00:45:50 följande:
    huuuuuuuuuu.. nu har jag ÄNTLIGEN öppnat min nya site!! www.love4colors.com
    Lycka till! Var inne å kikade... Jättefin
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket