• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Glömde skriva... Risa & rosa gärna

Åhhh Mammsy ska du jobba på mässan!!! Vad roligt! Då ska jag ju givetvis hälsa

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty

Grattis Mammsy

Tack för kommentarerna om min LO Kyss

• Mizty

Nu hoppas jag att det snart är dax för min son att sova så att jag kan scrapa!

Håller med om att det hade varit roligt med SNÖ!!! 2 dagar var liiiiite för lite Skrikandes

• Mizty
    Bark - Gud så snygg!!! Nu blir jag avis Bilderna är ju bara så bra oxå!!!
  • Mizty
    Bark skrev 2007-02-12 19:01:01 följande:
    Mizty: Tack. Du är en av mina stora inperationskällor. Mamma till Jasmine & Timmie
    GeneradSkrattande Tack, vad glad jag blir!!!
  • Mizty
    Venezuela - Läcker Räcka ut tungan Håller med tidigare talare, den är jättebra som den är! Hade inte heller tänkt på det om du inte sagt något !
    claudia79 skrev 2007-02-12 21:23:39 följande:
    Föresten kan passa på att fråga....Om ni ska scraplifta i en tävling tex, tycker ni då det är roligare att lifta en LO med mycket dekos och papper på eller en mer stilren eller har det inte med saken att göra???
    Jag gillar ju, som dom flesta nog förstått mycket dekos... Så för min del tycker jag det är lättare att lifta en med lite mindre på & få min egen prägel med mina dekosar sedan   Hmmm blev lite snurrigt förklarat kanske...
  • Mizty

Nu har jag scrapat 2 nya LO´s till bröllopsalbumet Skulle gjort en till men mitt PS program krånglade.... så jag tappade sugen....

Måste in till stan å köpa lite mer saker till albummet oxå, fattar inte att allt tar slut hela tiden

Albummet går i creme & vinrött, är det någon som sett vinröda blommor någonstans?Har letat men hittar inga Gråter  Har köpt jättefina på Magnolia ( i fysiska butiken ) Men dit kommer jag nog inte på ett tag och nätbutiken ska jag ALDRIG mer handla från.... Väntar fortfarande på mina saker därifrån, det är bara evigheter sedan jag la ordern!!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket