• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

NyfikenÖrn skrev 2007-02-19 16:34:21 följande:
    YIPPIEEEEEEEEEEE! Min LO är på Scrappiz förstasida!!!!!!!!
    Vilken är din? GRATTIS!!!

Min kom inte med.... Gråter Fast jag hade i & för sig inte räknat med det heller...
    Claudia, vi valde samma papper ill swe, det blommiga

GRATTIS Annika oxå!!!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty
    Mammsy - Den är jättesnygg  Gillade den på scrappiz oxå!!! SÅ SNYGG!
  • Mizty
    MAMMSY skrev 2007-02-19 17:24:04 följande:
     Ojdå hade visst råkat trycka så att endast dom som var till lagda i min adressbok fick se den nya Lo:n Men här kommer den iallafall
    Jaha, där var den ja! Jag hade visst missat den förra för det var den jag kommenterade Denna har jag dock sett på scrappiz å den är sååååå snygg!
  • Mizty
    kanskesnart skrev 2007-02-19 17:23:27 följande:
    Hej svejs Har våldgästat min stackars bror för att kunna sitta lite här, då vår dator totalkraschade i Lördags Är helt omöjligt & läsa ikapp allt sen i Fredags (om man inte har några timmar på sig) Har dock försökt kika på lite nya LO:s och kommenterat (men har säkert missat hälften, så förlåt isåfall). Grattis Claudia, Annika och NÖ ocksåKikar väl in igen när vi fixat ny dator (förhoppningsvis ganska snart, innan jag blir helt galen). Får se hur många sidor man har o läsa ikapp då
    Åh, visst är det döden med ett liv utan dator Vad gjorde man innan datorerna & mobiltelefonerna Hoppas ni får fixat datorproblemet SNART!
  • Mizty
    Cia o krabaten skrev 2007-02-19 22:18:16 följande:
    Claudia: tack. Jag har också Paint men aldrig använt det.Hur gör du när du beskär dem?
    Jag kan hjälpa dig om du vill! Hoppas bara det blir bra så att du blir nöjd
  • Mizty

Är det någon som vet vart man får tag i swirlar på nätet? Letar & letar men hittar inga Gråter

• Mizty

Venezuela - Riktigt jäkla snygg!!!

MU - Har gjort klar utmaningen men vet inte om jag är 100 nöjd Men det kommer en... Snart

• Mizty
    malin ulrika skrev 2007-02-20 00:33:19 följande:
    Mizty,OK, bra, ser fram emot den!
    Haha, det vet jag inte om du borde göra
  • Mizty
    claudia79 skrev 2007-02-20 20:45:08 följande:
     Host host alla Magnolia hatare nu får ursäkta mig att jag gick över till fiende land och beställde två tilda-stämplar okcså! (Men de har jag inte fått haha)Men ev ska jag till GBG nästa helg........ÄR det MÄSSA där då?!?!
    Japp, det är mässa nästa helg här SkrattandePenga mun Vad roligt om du kommer! Hoppas jag känner igen dig om jag ser dig där! Jag har oxå tänkt att beställa Magnolias stämplar, men jag köper dom någon annan stans, vågar inte chansa en gång till Har fortfarande inte fått mina saker! Men jag har hört att dom är "snabba" när det gäller deras egna stämplar!
  • Mizty
    Marajjah skrev 2007-02-20 22:56:53 följande:
     Orkar inte leta igenom allt igen, inte med detta segmodem... Men, du vet inte var man hittar akrylklossar då, om man nu vill vara lite mer proffsig?Å vad använder man till att stämpla dem med? Vilken färg alltså? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    ScrapAddicted säljer 3-pack med klossar (3 storlekar) Tyckte dom var billiga om jag jämför med dom jag sett i butiker jag varit i...
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket