• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

pyret: jag kollade på dina men jag har ju kommenterat dem ganska mycket på MSN här om dagen redan så jag kände inget behov av att ösa mer rosor över dig

jag kollar på alla LO:s som läggs i tråden, och de som läggs som länkar till galleriet, försöker även gå in till alla ssom skriver att de lagt in nya men om jag har 20 sidor att kolla igenom så glömmer jag vilka som sagt det! dessutom så i tråden kommenterar jag nog bara dem som lagt upp sina i tråden eftersom man är här å kollar så skriver jag på engång medans dem som ajggår in till å kollar i galleriet så skriver jagi gästboken, tror det är därför det såg ut som att det bara är dem som lägger bild i tråden som får kommentarer.

för att ge ett exempel så skrev mamma i småland tidigare idag att hon hade nytt i galleriet och jag gick in å kikade å då passade jag på att kommentera i hennes gästbok.

• Fnyz

astra1 jag sa det tidigare idag att just scrapaddicted hade fått den nu ingen annan vad jag har sett och imorrn eller senast fredag kommer den ut till prenumeranter!
    men man ska ju tänka på att scrapaddicted har ju åtminstonde 1 DT-person samma som tidningen

• Fnyz

cia: ja det är ju meningen så, vet att tidningen i december iaf var det ett bestämt datum då affärerna fick börja sälja tidningen oavsett när de fick den men det var många butriker som sålde den tidigare... tänkte först att det var ju bara nätaffärer så det gör ju inget för folk hinner ju inte få hem dem innan de kommer till prenumeranterna iaf, men så kom jag på att astra hade ju varit in i deras livebutik å scraproom har ju åxå live butik

• Fnyz

så här skrev webmosterhelene: "Detta med att butiker kan få tidningarna före prenumeranterna ligger hos tryckeriet som skickar tidningarna till både butiker och prenumeranter... Av nån outgrundlig anledning är det så det blir... Har inget svar på varför, bara att det ligger hos tryckeriet"

så alla vet att det är inte tidningen som gör så att det blir så här

• Fnyz

gAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH familjeliv är så seeegt det tog 5 minuter att komma in hit till tråden!!! direkt på studs efter oc satte jag mig här klickade upp internet och valde familjeliv och NU först lyckades jag komma in i tråden å kunna skriva, tror inte jag orkar sitta här när de är så segt så ajg går å scrapapr istället
    (inget ont som inte har ngt gott med sig)

Wiihii imorrn är det scrapträff hos pylle!!

• Fnyz

god morgon, jag lyckades inte komma in på FL nå mer i¨går det var helt dött och likaså nu på morgonen! fy vad segt det var.

men jag han ju scrapap istället då inte helt klar men jag ska ju på scrapträff ikväll så då kan jag färdigställa

har fått mycket ros för min senaste ltie här å där å det är jättekul speciellt eftersom det var en helt ny stil för mig!

min lilla pluttis här hjemma har kommit in i en utvecklingsfas, hon har alltid sovit heeelt still la man henne på rygg så vaknade hon lika och hon har aldrig vänt på sig i sömnen till mage elelr liknande men inatt!!! första gången satt hon upop andra gången låg hon på mage tredje gången stod hon upp i sömnen fjärde gången satt hon!!! ååå vad trött jag är!

• Fnyz

ja den som ajg håller på med nu var egentligen till SWEs skiss men det finns inte en likhet nu längre känns de som så den kanske jag inte skickar in utan i så fall får ni se den imorrn.

men man kanske hinner en till ikväll åxå, är ju klar med alla till tävlingen så det kan nog bli lite vanlig scrapping åxå

• Fnyz

nepp ingen tidning här heller men DT-paket och en LO låg de i lådan iaf

• Fnyz
    DianaJ skrev 2007-01-25 11:15:10 följande:
    Hmm, tror nog jag ska ge mig på veckans skiss på SWE. En skiss som passar mågna foton *älskar*
    ja det var en jättekul skiss!!

å ja det är plus-smilys KyssFlörtRäcka ut tungan
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket