-
ååå va fin!!! syns definitivt inte att du är nybörjare!! så fin! å jag älskar det där pappretMelle85 skrev 2007-01-27 14:58:14 följande:Nu har jag gjort mitt livs första LO Kom gärna med ris och ros och kanske några idéer på hur man kunnat göra istället?
-
okej, det är blommor och hjärtan hon har tror jag. kan ju kolla iaf.Matriark skrev 2007-01-27 14:37:27 följande:Så här såg det ut. -
samma här, jag har ju gjort klart alla å skrivit klart allt å fått foton på alla så det är bara att lägga på lådan men när jag skrev materiallistan så var jag skitnoga med minsta lilla grej så dem är verkligen detaljeradeclaudia79 skrev 2007-01-27 20:04:15 följande:Matriark: What!? Jag har använt det arket på minst två LO:s och så till en utmaningDåligt!!Melle85: den var kanonfin! Håller med om att det syns inte att du är nybörjareBV: Det går bra ska du se...! Men visst är det speciellt att ha grynen borta! Efter en timme eller två saknar man demMeli: Wow! Önskar jag hade kommit så långt...Har skrivit en halv material-lista, men kollade igår i tidningen hur de skrivit och jag hade gjort en väldigt avancerad om man jämfördeDessutom har jag en LO kvar att framkalla,så jag får åka till stan på måndag och fixa det! TUR att det är poststämpel tisdag som gäller...Men det betyder att det är okej att lägga grejerna på brevlådan på tisdag väl??
tom förklarat VART alla sakerna var
-
är det ingen som vill utamana mig på nå vis??
jag försöker ju utmana mig själv hela tiden att prova på nytt, som t.ex. annika LO:n men nu vill jag ha lite hjälp
-
ojojoj här kom det två utmaningar. men jag måste fråga för jag fattade inte vad quilling var riktigt tror jag

Claudia: spännande LÖO det var verkligen något att bita i
jaggör nog båda sakerna då
fast de kanske tar ett par dagar iaf 
-
claudia: jag å pylle åkte förra gå¨ngen å eftersom vi ahr 30 mil så åkte vi med en bussresa härifrån å då gick den bara på lördagen så det kanske bli lika den här gången! ska snacka ihop mig med pylle å pyret å se om vi ska ta en tripp
-
kanskesnart: jag vet jhur de är vi ahr ju åxå 30 mil till mässan och eftersom det är helt nytt med scrapbooking på syfestivalen så är set ju inte överdrivet många utställare och inte speciella mässpriser men vi tyckte det var himelriket iaf eftersom allt var LIVE
Har inte varit in här på hela dagn å inte mycket igår heller så jag har missat massor!
nyfikenörn: jättefin!!!
Loppan: suuupersnygga!!!!
Venezuela tror jag det var
iaf så tyckte jag rubriken var sååå snygg!!! jättefin LO!! spännande å se slutresultatet om det blir någon skillnad! -
måste bara säga en sak om Magnolia!!! jag beställde ju deras klubbpaket av stämplar, beställde den 15 december och jag beställde ett apr grejer till som dök upp då så jag vet att ordern kom fram, jag var sen i mailkontakt med dem pga att ajg ville välja kortbetalning istället för postförskott så då svarade dem så jag vet att dem hade koll på att jag skulle ha paketet.
klubbpaketen skulle skickas i början/mitten av januari och vi har hållt koll med varan inne på scrappiz och det är många som itne fått sitt paket! å då svarade magnolia att vi skulle maila om vi itne fått det för då hade det blivit missat tydligen sen har vi itne hört någonting mer och ingen har fått sina stämplar, detta paket hette hjärtligt för det var alla hjaärtansdag stämplar för att göra kort till alla hjärtans dag och många av dem som beställde gör ju kort å säljer på olika ställen och dem är måttligt roade av att inte fårr stämplarna än! -
ja indianer i buskarna smyger överallt.....
-
utkörning av pizzaCheri skrev 2007-01-29 01:23:51 följande:Jen 82 skrev 2007-01-28 21:55:14 följande: Cheri: Du brukar väl vakna snart? Har vi bestämt någon tid för scrappträffen? Oooh... sorry!Nej vi har inte bestämt någon tid! Vad tycker ni? Vet att Cia kunde på eftermiddagen!Jag bokade lokalen från 10:00-22:00..Funderade lite på käk o sånt oxå.. Vi lär kanske bli hungriga? Jag har råd att fixa fika till alla .. men inte mat tyvärr.. trots att jag gärna skulle göra det om jag kunde! Så hur löser vi det? Ska alla ta med egen mat, ska vi lägga en liten peng? Vad tycker ni?