• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

jag har handlat 2 gånger från magnolia, första gången tig det 2 månader!!!!!!! innan sakerna kom! då hade jag mailat dem massa gånger utan svar och de var ändå grejer för 500-600 kr!

andra gången var i mitten av december och det paketet väntar jag fortfarande på......

• Fnyz
    Asrta1 skrev 2007-01-26 15:32:06 följande:
    Fnyz: Vågar nog på mig ett grattis till dig också Du har fått din LO publicerad i kategorin "månadsskissen".....Hoppas jag inte gjort bort mig nu så det är ngn annan Är en LO med en svamp Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    :-d jo de e jag..... HemlisKyss tack å tack marrajjah som var först med att upptäcka den igår när ingen såg

jo jag har åxå en LO med i tidningen *jippie* men ajg har ju itne fått tidningen än så jag kan itne sprudla och säga på vilken sida men i skissutmaninigen kom jag med med min lo "Sitta som en svamp"
  • Fnyz

Emmixen: jättefin, å så starkt av dig att orka scrappa om en sån sak´! men det är ju minnen det med och det är ju itne bara de roliga sakerna som är viktiga, det kan ju vara bra att ha kvar minnet av den där dagen åxå!

• Fnyz
    Jo79 skrev 2007-01-26 20:12:15 följande:
    Med risk för att verka trög måste jag fråga en sak som jag har funderat på i flera månader... I Tidningen finns det ju "gåvor till läsarna" eller hur? Räcker det då att man bara skriver vilken grej man vill ha och så kan man vinna något, eller MÅSTE man skriva en insändare oxå? *fattar inte* Hur gjorde du SandraK? Mamma till KaramEllen
    det är väl så att man skriver en insändare och med den så skriver man vilket man önskar sig? så har jag trott iaf fast jag tycker att det inte framgår särskilt bra i tidningen!
  • Fnyz
    2xA skrev 2007-01-26 20:55:38 följande:
    Har gjort en sida till bröllopsalbumet, men jag blev inte alls nöjd med den Vet inte vad som är fel, den känns bara inte så som jag hade trott att den skulle bli... Vecka 32+6 - BF 17 mars 2007
    på din lo är det samma papper som på min senaste och vi hade gjort lika med det passade bra så kanske jag gillade din LO även fast du inte var helt nöjd så tyckte jag den var jättefin, å snygg rubrik på vellumet
  • Fnyz

Claudia: Jag ska på syfestivalen tror jag var där senast men då var det ingen mer än jag å Pylle som var där på lördagen så vi fick inte träffa nån

• Fnyz
    MiaB72 skrev 2007-01-27 13:28:48 följande:
    Matriark: Mindre kul men det är ju tur som sagt att du inte använt det mer!!Jag längtar tills på lördag när jag ska på scrapträff i Borås!! 30 pers anmälda!! Så jag och kompisen åker dit och har bokat rum så vi inte bheöver köra hem mitt i natten för det är ju klart att vi aldrig kommer att lämna lokalen innan vi blir utslängda Igår fick jag klart min LO till swe-bloggen, har mailat iväg den nu
    min mamma ska nog på den träffen
  • Fnyz

Matriark: sånna vet jag en kompis använder på LO:s, ska säga åt hjenne att kolla med min PH-penna och är det syra i så ska vi baskemig gå ner på panduro å skrika lite

linalotta: jag vet inte såå mycket om hänglarna just pga att de inte säljs på massa olika ställen utan det är inkywings, mässor, månadspaket eller svindyrt på tradera som gäller om jag förstått saken rätt men nån mer inssatt i hänglar kanske kan svara

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket