Inlägg från: Mizty
|
-
Nä det har inte gjort så för mig... Det enda som krånglat är att komma in på FL!NyfikenÖrn skrev 2007-02-28 16:16:13 följande:Är det bara jag som har problem med att vissa inlägg överlappar varandra och inte går att läsa? -
Bark - Jättefin
-
-
Kanonfin den oxåBark skrev 2007-02-28 17:49:02 följande:Ytterligare en gjord idag. Jag lyckades att spegelvända, det var ju mycket lättare än att sitta och klippa ut en massa bokstavsmallar!!Tack Mizty Mamma till Jasmine & Timmie
-
Tack alla
Bark - Det var sååå roligt att göra en flickig LO för en gångs skull!
-
Jättefina alla fyraSosofofie skrev 2007-02-28 20:01:46 följande:Gjort 2 nya www.familjeliv.se/krypin/sosofofie/galleri.ph... . Rätt nöjd men kom gärna med komentarer =)
-
Cia - Åhhh... Kanonfina alla fyra men Tussig & Potta är helt underbara!!! Massor av
-
OH-FILM
Det är jätteviktigt att skriva ut på rätt papper! Olika typer av skrivare har olika temperaturer. Om man tar fel papper i fel skrivare kan filmen smälta & skrivaren går sönder. Det finns för Bläckstråle, laser, kopiator m.m. Sedan finns det allround-film oxå som går till alla maskiner!
Anledningen till att färgen inte torkade är att det är fel papper, antagligen har du använt laserfilm... Hoppas det fungerar bättre im du får tag i rätt papper
-
Så som du gjorde, laserfilm i bläcksråle är ingen fara för smältrisk... Det är tvärt omSkumpis skrev 2007-02-28 22:18:12 följande:Mitzy - TAck för infon. Tur att det inte smälte Ska kolla efter riktigt papper eller så köper jag sånt där vad det nu heter
Laser är mycket varmare! Skulle ha skrivit det innan
Är det allroundfilm du menar
-
Skumpis - Haha... ok då är jag med!
Ja, mulberry är tygigt papper