• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

NyfikenÖrn skrev 2007-02-28 16:16:13 följande:
    Är det bara jag som har problem med att vissa inlägg överlappar varandra och inte går att läsa?
    Nä det har inte gjort så för mig... Det enda som krånglat är att komma in på FL!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty

Här kommer mina två senaste...

Phenoms sysslingar! Linnea den stora tjejen är mitt gudbarn.       Utmaning swe v.8.

Den första är på mina kusinbarn! Den äldsta flickan, Linnea är mitt gudbarn! Den andra är efter v.8 skissutmaning på swe...

• Mizty
    Bark skrev 2007-02-28 17:49:02 följande:
    Ytterligare en gjord idag. Jag lyckades att spegelvända, det var ju mycket lättare än att sitta och klippa ut en massa bokstavsmallar!!Tack Mizty Mamma till Jasmine & Timmie
    Kanonfin den oxå
  • Mizty

Tack alla

Bark - Det var sååå roligt att göra en flickig LO för en gångs skull!

• Mizty
    Cia - Åhhh... Kanonfina alla fyra men Tussig & Potta är helt underbara!!! Massor av
  • Mizty

OH-FILM

Det är jätteviktigt att skriva ut på rätt papper! Olika typer av skrivare har olika temperaturer. Om man tar fel papper i fel skrivare kan filmen smälta & skrivaren går sönder. Det finns för Bläckstråle, laser, kopiator m.m. Sedan finns det allround-film oxå som går till alla maskiner!

Anledningen till att färgen inte torkade är att det är fel papper, antagligen har du använt laserfilm... Hoppas det fungerar bättre im du får tag i rätt papper

• Mizty
    Skumpis skrev 2007-02-28 22:18:12 följande:
    Mitzy - TAck för infon. Tur att det inte smälte Ska kolla efter riktigt papper eller så köper jag sånt där vad det nu heter
    Så som du gjorde, laserfilm i bläcksråle är ingen fara för smältrisk... Det är tvärt om Laser är mycket varmare! Skulle ha skrivit det innan

Är det allroundfilm du menar
  • Mizty

Skumpis - Haha... ok då är jag med! Ja, mulberry är tygigt papper

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket