• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Skumpis skrev 2007-02-28 22:40:26 följande:
    Mitzy - Vellum menar jag
    Jaha... Ja, ja! Nu är jag oxå med
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty
    Venezuela - Gud... Du gör sådan underbara LO´s!!! Blir sååå avis Förstår att du är lite nervös, det hade jag oxå varit, men det kommer säkert att gå kanonbra Håller tummarna för dig!
  • Mizty

Tycker oxå att den är jättefina Claudia!!! En rolig bild på din man

Venezuela - Kul att höra att det gick bra på kursen!!

Mammsy - Då vet jag vad jag ska göra på mässan Nu blir du lätt att hitta

• Mizty
    Cheri - Sååå bra det blev ju Håller med om att lådorna var riktigt snygga!!!

Nu ska jag i väg på mässa!!! Hoppas det finns mycket roligt att shoppa loss på Penga munSkrattande

Ha en bra dag tjejer!
  • Mizty
    Grattis Annika & Mammsy till DT-uppdragen

Venezuela - Vrålsnygg som vanligt!!!
    Du ville ha tips på en bra fotoskrivare... Säger bara Canon Pixma MP800!!! Pixma är marknadens absolut bästa fotoskrivare Vi säljer massor av dom på jobbet. Du har 2 svarta patroner för extra djup i bilderna, singel ink (separata patroner) Du byter endast den färgen som är slut. Annars är det ju så att blå tar slut & då får du byta hela patronen fast det finns rött & gult kvar... Scanner, kopiator, printa på cd/dvd-skivor, göra foton av negativ & diabilder m.m m.m....

Astra & Kanskesnart - Hoppas att ni mår bättre snart igen!!! Kramizar i massor
  • Mizty
    Blue Vapor skrev 2007-03-04 22:05:30 följande:
    Mizty - har du förresten nåt cirkapris på den? Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Den har ju ett tag på nacken nu men den går nog att få tag i för ca 2000 -2500:-
    Canon gör ju även andra Pixmaskrivare som är rena fotoskrivare....
  • Mizty
    Blue Vapor skrev 2007-03-04 22:19:16 följande:
    Mizty - åh, ammen det var ju inte så blodigt!! Jag har tänkt länge att kanske skaffa en riktig fotoskrivare..... blir liksom aldrig av... Tack för tipset! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Det var så lite så Vi är inne på vår andra Pixmaskrivare å vi är supernöjda med dom!
  • Mizty
    MAMMSY skrev 2007-03-04 22:22:52 följande:
    Mizty skrev 2007-03-04 22:13:57 följande: Blue Vapor skrev 2007-03-04 22:05:30 följande: Mizty - har du förresten nåt cirkapris på den? Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/Den har ju ett tag på nacken nu men den går nog att få tag i för ca 2000 -2500:-Canon gör ju även andra Pixmaskrivare som är rena fotoskrivare.... Caroline, stolt mamma till Phenom!Ååå då kanske man skulle ha råd med en sån.. Hmnnn min fattiga plånbok springer å gömmer sig hos sparsamma sambon medans slösa springer efter
    Känner igen det du
  • Mizty

Jag med !!!!

Intresserade av scrapträff i kvarterslokal (med gott om plast) i Landvetter:

NyfikenÖrn
    Seedorfs

Jo79 + kompis
    MiaB27
    Mizty

• Mizty
    Sosofofie skrev 2007-03-05 21:07:39 följande:
    *STOLT*Gjorde min första Lo för ca 2veckor sedan.. och nu är det en som vill lifta en av mina!Så stolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Grattis! Vad roligt
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket