• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

NyfikenÖrn skrev 2007-03-06 09:10:12 följande:
    Visar glatt upp en bild på min nya MM:
    Läcker Räcka ut tungan Inte det minsta avis Flört
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty
    Mammsy - Fiiiin ny LO
    Min sambo ringde mig igår efter vi diskuterat skrivare här på tråden... På jobbet säljer dom tydligen ut en HP-skrivare till halva priset FörvånadSkrattande Så nu ligger den på ca1600:- Den ska tydligen vara superbra & i samma klass som Pixmaskrivarna. Den enda skillnaden är att den inte printar på cd/dvd-skivor. Den finns hemma på Svanströms vid danmarksterminalen. Det sitter inga skyltar på huset just nu, men den ligger i det huset precis bredvid gångbron som går över leden. Den heter HP 3310
  • Mizty
    InaFia & Pyret - Finfina nya alster
  • Mizty
    Mammsy - Det finns 3st kvar just nu... Men det är inte alltid sakerna springer iväg där bara för att det är rea Men vill du kan jag prata med tjejerna där & se om den kan stå ett tag! Känner igen det där med räkningarna *suckar* Denna månaden är total katastrof Mängder av räkningar, ingen FP, scrapmässa, min syster fyller år, jag & pappa! Vart ska detta sluta
  • Mizty
    Helenaj skrev 2007-03-07 08:12:58 följande:
    Nu har ni skrivit så mycket om skrivare så jag passar på att fråga om ni möjligvis vet ngt om denna www.clasohlson.se/Product/Product.aspxhar äntligen skaffat en blogg: där ligger lite alster! fler e på väg upp senare idag! www.drutten.blogg.se
    Pixmaskrivarna är över lag väldigt bra skrivare... Men ska du använda den till att skriva ut foton själv ska du satsa på en "större" modell med singel ink (separata färgpatroner) Det bästa är att ha en med två svarta, då får du ett bättre djup i dina bilder!

Den du kollat på är mer för dokumentutskrift!

Jag hade satsat på en Pixma IP 3300 eller uppåt
    Gå in på Canons hemsida om du vill läsa mer...

http://www.canon.se/For_Home/Product_Finder/Printers/Bubble_Jet/index.asp
  • Mizty
    MiaB72 - Grattis  Vad roligt! Jättefin är den
  • Mizty
    Pyret78 skrev 2007-03-07 09:50:14 följande:
    Mizty: Hade oxå velat ha en "större" fotoskrivare med just separata bläckpatroner. Men maken vann, via jobbet, den vi har nu. O den fick vi somras. Det är en Canon pixma 2200. fast den funkar ju bra ändå Men som sagt, med separata färgpatroner hade den varit ännu bättre
    Det är ju inte dumt att vinna en Skrattande Ja, med separata byter man ju bara den färgen som är slut oxå! Blir lite mer ekonomiskt
  • Mizty
    Willea skrev 2007-03-07 12:59:04 följande:
    Hej!Jag har lagt ut en ny LO i mitt galleri, "duktig tjej", vill gärna ha ris o ros!Annars händer det inte så mycket i min lilla scrap-värld. Väntar lite otåligt på ett paket fr scraphuset - sen så!
    Jättefin!!! Hittar bara
  • Mizty
    2xA skrev 2007-03-07 20:52:46 följande:
    Jag vet att ni skrivit om det tidigare, men jag orkar inte leta...Om man ska köpa en riktigt bra (och helst ganska billig ) fotoskrivare, vilken ska man satsa på då? Är mest intresserad av Canon, men vilken modell? Det är ju en djungel... Vecka 38+4 - BF 17 mars 2007
    (Detta skrev jag tidigare idag)

Pixmaskrivarna är över lag väldigt bra skrivare... Men ska du använda den till att skriva ut foton själv ska du satsa på en "större" modell med singel ink (separata färgpatroner) Det bästa är att ha en med två svarta, då får du ett bättre djup i dina bilder!

Den du kollat på är mer för dokumentutskrift!

Jag hade satsat på en Pixma IP 3300 eller uppåt
    Gå in på Canons hemsida om du vill läsa mer...

www.canon.se/For_Home/Product_Finder/Printers...

Vill du ha en riktigt bra FOTOSKRIVARE ska du satsa på 4200 och uppåt
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket