• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Bark

InaFia:

Jättefina. Instämmer med att prins e var min favorit oxå!!

Mamma till Jasmine & Timmie
  • kanskesnart

Inafia: Vilka kanonfina LO:s! Prinsen gilla jag bäst också.

• Tjej 83

I samband med våra annonser i Mama och Vi Föräldrar (nr.2/2007) får du utan kostnad en förpackning av Magdas Blomset när du beställer från oss! De finns i fem olika färgkombinationer. Du får också en förpackning av Magdas chipboards! De finns i tre olika utföranden.

oj har ni fåttt det? bra ju. ska kolla igenoom va magda har.

• kanskesnart

Nu bombar jag tråden härGenerad Ska göra ett grattiskort till ikväll och har skrivit ut texten på OH film. Men jag vet inte hur jag ska fästa den på pappret för att det inte ska bli fult?? Någon som har några tips? Vet att det skrivits om det förut men mitt minne är som det är Glue dots eller lim borde väl bli fult eftersom det syns igenom? Brads kanske?

• Tjej 83

nä ja köper lajv på magnolia på lörda om ja hinner.. samma priser ju.

• Örnen76
    kanskesnart skrev 2007-01-30 11:44:42 följande:
    Nu bombar jag tråden här Ska göra ett grattiskort till ikväll och har skrivit ut texten på OH film. Men jag vet inte hur jag ska fästa den på pappret för att det inte ska bli fult?? Någon som har några tips? Vet att det skrivits om det förut men mitt minne är som det är Glue dots eller lim borde väl bli fult eftersom det syns igenom? Brads kanske?
    Brads hade jag kört med
  • Cia o krabaten

Brads jag också. Eller öljetter förstås. Samma princip ju.

• kanskesnart

Ja men då testar jag med brads Tack!

• Tessegosing

Någon som är bra på att formulera sig?
    Har gjort en Journal Jar till svärmor i 50 års present... .och ska nu göra ett kort där det står vad den går ut på... men jag är SÅ dålig på att förklara... någon som vet vad man kan skriva?

• InaFia
    Tjej 83 skrev 2007-01-30 11:41:50 följande:
    I samband med våra annonser i Mama och Vi Föräldrar (nr.2/2007) får du utan kostnad en förpackning av Magdas Blomset när du beställer från oss! De finns i fem olika färgkombinationer. Du får också en förpackning av Magdas chipboards! De finns i tre olika utföranden.oj har ni fåttt det? bra ju. ska kolla igenoom va magda har.
    Jag har fått dem. va jätte fin. Jag fick orange/svarta blommor. Har användt dem på min lo: Spegel.
    Mamma till Ellioth 060318
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket