• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Loppan79
    Emmixen skrev 2007-01-30 10:41:01 följande:
    Nu har jag läst ikapp igen.. *puh*Hoppas mitt paket från Magdas kommer idag!!! www.emmixen.se
    Mitt också

Vet ni förresten hur det är med Scrapaddicted. Visst ska man invänta ett till mail innan man betalar? Jag har alltså bara fått automailet.
  • Cia o krabaten

Loppan: Ja var det inte så?
    Hon har ju dragit ner lite på tempot så att man inte bara betalar...
    Fast jag vet inte säkert.

• Loppan79

Cia - jo, det är ju hetl ok att det tar lite tid. Jag blev bara osäker på om jag förväntades betala efter första mailet Fundersam

• Cia o krabaten

Jag förstår det. Har hon inte skrivit ngt på hemsidan kanske?

• Tjej 83

va kostar frakten från magdas o scrapaddicted

• Loppan79

tjej83 - jag tror magdas har maxfrakt på 39:- och scrapaddicted maxfrakt på 33:-

• Tjej 83

bara de? inget me posten som postförskott o så?
    alla ahr ju sin kostnad os en posten. o nägra har beroende på vikten...
    men då va de ju inte så farligt. måste man betala i förskott? eller får man faktura? kanske ska gå in o kolla

• Loppan79

magdas har faktura men då kostar det 29:- extra eller kortbetalning. Scrapaddicted har förskott eller kort.

• InaFia
    Tjej 83 skrev 2007-01-30 11:05:22 följande:
    va kostar frakten från magdas o scrapaddicted
    magdas har 39- och Scrapaddicted 33- vid kortbetalning och 77- vid förskottsbetalning.
    Mamma till Ellioth 060318
  • kanskesnart
    Loppan79 skrev 2007-01-30 10:42:31 följande:
    Emmixen skrev 2007-01-30 10:41:01 följande: Nu har jag läst ikapp igen.. *puh*Hoppas mitt paket från Magdas kommer idag!!! www.emmixen.seMitt också Vet ni förresten hur det är med Scrapaddicted. Visst ska man invänta ett till mail innan man betalar? Jag har alltså bara fått automailet.
    Ja du ska invänta personlig bekräftelse. Jag gjorde misstaget att betala redan efter första bekräftelse mailet & det blev krångligt eftersom mycket av det jag betalat för inte fanns inne.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket