• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • InaFia
    Tessegosing skrev 2007-01-30 12:33:27 följande:
    Någon som är bra på att formulera sig?Har gjort en Journal Jar till svärmor i 50 års present... .och ska nu göra ett kort där det står vad den går ut på... men jag är SÅ dålig på att förklara... någon som vet vad man kan skriva?
    Är tyvärr inte det heller men kolla på scrappiz.se hur dem har skrivit det när dem förklarar det för oss.
    Mamma till Ellioth 060318
  • Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-01-30 11:41:50 följande:
    I samband med våra annonser i Mama och Vi Föräldrar (nr.2/2007) får du utan kostnad en förpackning av Magdas Blomset när du beställer från oss! De finns i fem olika färgkombinationer. Du får också en förpackning av Magdas chipboards! De finns i tre olika utföranden.oj har ni fåttt det? bra ju. ska kolla igenoom va magda har.
    jag fick röda och vita och när jag beställde var det snöflingor inte chipboardblommor med, det är dem snöflingorna som ajg har med på "En vintrig promenad"
  • Tjej 83

de va ju mysiga snöflingor.
    en del grejjer ja ville ha va slut. får vänta till lörda. kan ju skissa upp lo så länge så har man de klart ju.
    är det inte dags för frågor snart? eller är de med slut hehe

• kanskesnart
    Tjej 83 skrev 2007-01-30 11:41:50 följande:
    I samband med våra annonser i Mama och Vi Föräldrar (nr.2/2007) får du utan kostnad en förpackning av Magdas Blomset när du beställer från oss! De finns i fem olika färgkombinationer. Du får också en förpackning av Magdas chipboards! De finns i tre olika utföranden.oj har ni fåttt det? bra ju. ska kolla igenoom va magda har.
    Jag fick också utan kostnad. Röda/vita blommor och chipboard swirls
  • Sol30

Fick också de orange och svarta blommorna. Håller på med en lo med några av dem på nu!

• FrökenFreja

Tänkte jag skulle säga Hej här! Är ny på familjeliv, men inte så ny i scrapvärlden. Kallar mig för Epona på Scrappiz och har scrappat sedan 2004. Läser väl igenom lite här och kollar vad ni sysslar med Skrattande

• Minimalla

Jag fick ett kuvert från Magdas scrapbooking idag. Förra veckan fick jag nämligen min beställning, men istället för det rub-ons alfabet som jag beställt fick jag siffror. När jag mailade och frågade om alfabeten fick jag till svar att det blivit fel och att hon skulle skicka rätt på en gång och att jag kunde behålla siffrorna som kompensation, superservice tycker jag! Fick förresten också oreanga och svarta blommor och blomchipboards.

Massor or till er som lagt ut nytt... som vanligt ger jag inget ris för jag tycker ni är så bra!

• Loppan79

Välkommen hit Rockergirl! Kunde inte låta bli att gå in och läsa din blogg och beundra dina superfina lo:s

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket