• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Örnen76
    Tjej 83 skrev 2007-01-30 09:11:12 följande:
    nyfikenörn va mysig den va.ja de är ju lite tunnt så hur ska man sätta fast de? limma på pappret o trycka fast de? för man kan la inte limma på det? eller sätta kuddar?
    Tack På kortet har jag tejpat fast pappret bakom. Provade limma, men det gick inte.
  • Tjej 83

fäster de inte på lim?
    inte om du limmar på de blå pappret o sen trycker dit mullbärs pappret? hm mklorigt o ha på lo då tejp (kanske) inte är så bra...

• Mizty

Tjej83: Här är en med lite mullb. på...        

Vårt album

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Tjej 83

så fin me katterna.
    hur fick du fast det?

• Mizty

Här kommer en till... Hade glömt att lägga in den märkte jag

• Mizty
    Vårt album

Bra att bifoga bilden oxå kanske
  • Mizty

Jag använder 3L EasyMounter (white Permanent) Den använder jag till det mesta, fäster foton, papper, band m.m. Skitbra!!!

• Lingonflickan
    Sol30: Tänker spontant fotomattor, det skulle bli jättebra med fotomattor. Panduro bl. a har sånt fint papper med vattendroppar, tror det skulle bli läckert bakom fotona.

Venezuela: Aha! måste ha *dereglar*

Astra: Finns inte så mycket att säga, den var bara sååå fin!
  • Tjej 83

mitzy, är de en limpenna? elelr vad?

ot...
    (va tvungen att klippa till tyget ja ska sy gardiner av innan lillan vakna hann med hälften sen vakna hon men hon är ju så snäll o lå bara o kolla när ja lippte men när ja reste mej o skulel vika ihop tyget så passa hon på o krypa o bita i tyget hehe.. men nu är ja klar. så nu kan ja sitta här lite...)

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket