• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

jaha va smart.. då kanske det går lättare.
    har sånna papper men itne vetat hur ja ska anvcända dem. men de kommer nog.

• Sol30

mamma i Småland: Ja, det har du nog rätt i!

InaFia: Jättefina lo:s! Spegel var min favorit!

Tjej83: Har också en 3L Easy Mounter som jag kör med mycket. Tycker den är helt super!

• sofiemalmö

Hej tjejer! Nu har jag börjat jobba och komer inte ha tiden som innan att vara här så mycket som innan...:o( Men ska försöka kolla in så mycket jag kan... kram på er!!

• Tjej 83

woho på lörda ska o syrran iväg o handla. allt är ju slut utan öljetterna. men man kan ju inte fylla en LO med bara dem hehe
    kanske fint?

• Fnyz

inafina: wow va fina dem var, Prins E blev min favorit åxå helt min stil

• scrapparlotta

InaFia:

Så fina dom var!

Vad trött jag blir på mig själv ibland. Jag tänkte jag skulle börja göra lite kort åxå, i alla fall till födelsedagar och så. Så fyller min svägerska år idag, satt i helgen och gjorde ett jättefint kort. Skulle lägga det på brevlådan i går............MEN GLÖMMER DET. Så nu ligger kortet här som hon skulle ha fått idag. Grrr vad arg jag blir på mig själv!!! Så, var tvungen att avreagera mig lite.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket