• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • lillabusmamman

Oj Rockergirl vilka fina LO:s du gör
    Å Inafia dina var helt underbara
    Skriver inte så mycket i den här tråden, eftersom jag inte lägger ut nått i mitt galleri av det jag gör, men jag är ofta iine å kikar hos er andra, hjälp vad duktiga ni e!!!
    Är det nån här inne som vet vart man kan få tag i ett rosa chatter box album 12x12???? Dom var slut på scrapaddicted...

• MAMMSY
    Tjej 83 skrev 2007-01-30 15:09:44 följande:
    till klockan? nyfiken o se hur de sluta. alla va så fina
    Tills 20.00
  • älvanpurjo

har en fråga...

jag köper QKs.
    dom är ju utstansade.

bill ju ha alfabet.. jobbigt att köa helatiden.

hur jag gör jag då?
    så svårt nybörjare hålltp å i 2 månader.

gärna förklarat och gärna lenkar till där jag kan köpa matrialet. inte allt för dyrt

• Loppan79
    älvanpurjo skrev 2007-01-30 15:24:02 följande:
    har en fråga...jag köper QKs.dom är ju utstansade.bill ju ha alfabet.. jobbigt att köa helatiden.hur jag gör jag då?så svårt nybörjare hålltp å i 2 månader.gärna förklarat och gärna lenkar till där jag kan köpa matrialet. inte allt för dyrt
    Alltså köper du utstansade bokstäver eller har du en QK? Fattade inte riktigt
  • Fnyz
    älvanpurjo skrev 2007-01-30 15:24:02 följande:
    har en fråga...jag köper QKs.dom är ju utstansade.bill ju ha alfabet.. jobbigt att köa helatiden.hur jag gör jag då?så svårt nybörjare hålltp å i 2 månader.gärna förklarat och gärna lenkar till där jag kan köpa matrialet. inte allt för dyrt
    jag har investerat i foamstamps eftersom dem aldrig tar slut. man använder dem med akrylfärg så om det är något som tar slut så är det den men den räcker slkiit länge. för jag tycker att det alltid är vissa bokstäver som tar slut när man köper alfabeten och jag har itne råd att investera i en egen QK just nu.

så foamstamps är mitt tips!
  • pylle

någon som har gjort en lo med ultraljuds bilder?? söker inspiration

Åå bra mammsy nu påminde du mig om att jag inte röstat ska bums kila i väg och göra det.

• älvanpurjo

loppan köper utstansat på tradera

• älvanpurjo

fnyz

har du någon länk så jag ser hur det är?
    kostar?
    vet ej vad du pratar om

ja när man köper alfabet så tar vissa slut... man vill ju kunna skriva mer än 2 staviga ord :)

• Örnen76

Det blev att göra klart LO.n, en lift av Marie_71 på scrappiz:
    Ett barns ögon.JPG

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket