• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cheri

aaaaaaaaaah.. vad har jag gjort.. nu har jag ju inte tid för träsket Gråter

• Mizty

Dax för sängen Lilleman vaknar om några timmar Förvånad

Har gjort mina två första LO´s till bröllopalbumet! Är sååååå nöjd... Får se om det fortsätter så bara

Natti, natti...

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • roha

Nån som e vaken???
    Har hört mycket om nån tidning..va heter den? e den svår att få tag på???

Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
  • Venezuela

Jepp, uppe med tuppen! Det är en svensk tidning som heter Scrapbooking m.m.
    Vet inte hur det ser ut med återförsäjare, beror nog lite på vart man bor.

• roha
    venezuela skrev 2007-01-30 07:00:48 följande:
    Jepp, uppe med tuppen! Det är en svensk tidning som heter Scrapbooking m.m.Vet inte hur det ser ut med återförsäjare, beror nog lite på vart man bor.
    Okej. Tack så mycket! Ska kolla om jag kanske kan hitta den nånstans...
    Du vet inte om den finns på nätet?????
  • roha

Hittade den! har beställt en prenumeration nu!

Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
  • Tjej 83

ni sitter är dygnet runt hihi

nån som använt mullbärspapper? får jag se hur det blev..

• Örnen76
    Tjej 83 skrev 2007-01-30 08:38:27 följande:
    ni sitter är dygnet runt hihinån som använt mullbärspapper? får jag se hur det blev..
    Japp, på detta kort:

Passade bra som snö, tyckte jag (det var någon månad sedan jag gjorde kortet )
    Har dock aldrig provat det på LO's. Det kan vara lite klurigt att sätta fast.
  • InaFia

God morgon träskvänner.

Har nu suttit i 2 timmar och läst igenom 53 sidor som jag missat dem två sista dagarna. HERRE JESUS vad ni skriver, men gud vad roligt.

GRATTIS Cia, Claudia och Fnyz för era publiceringar.

Och tusen  till er som har lagt upp nya lo´s. Jag har varit inne och kollat på alla men tyvärr inte skrivit i Gb så förlåt. Har ju läst så mkt nu på morgonen så kommer inte ihåg alla.

Har gjort några lo´s i helgen, ska fota strax och lägga ut. Syns snart igen:)

Mamma till Ellioth 060318
  • Tjej 83

nyfikenörn va mysig den va.
    ja de är ju lite tunnt så hur ska man sätta fast de? limma på pappret o trycka fast de? för man kan la inte limma på det? eller sätta kuddar?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket