• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Marajjah skrev 2007-03-07 23:50:15 följande:
    claudia79 skrev 2007-03-06 23:09:34 följande: Ett fång med rosor till alla som lagt upp alster i tråden idag Alltid lika kul att se och bli inspirerad!  Säg till om ni har lite tid och energi över som ni kan  smitta av er ocksåÄr det nån som kan tipsa mig om var jag kan ladda hem för gratis drivrutiner till min Canon Pixma MP110?? Jag hade laddat hem ett program men det fick man bara prova i 30 dagar och nu  är det slut....Jag fotade en LO i helgen till cropen, men kvaliteén suger om man jmfr med scanning Pliiiis
    software.canon-europe.com/sotware/0021587.asp

Klicka på m5300enx.exe

*suck* Nu blev allt grått oxå...................
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty

Blir såååå avis på er med CR.......... Vill ju oxå ha en ju Någon som vill köpa en till mig

Kanske ska ta ett snack med min pappa *drömmer*

• Mizty

2xA - Superfina båda två  Precis som don tidigare du gjor

• Mizty
    SandraK skrev 2007-03-09 23:39:45 följande:
    Jag är också på väg i säng, tänkte bara meddela att jag scrappat en ny LO ikväll och lagt upp på min blogg. Är inte helt nöjd, men så är det ju ibland...smamirakel.blogg.se
    Jättefin!!!!
  • Mizty

GRATTIS ANNIKA!!! Så roligt & såååå fina LO´s

Jo79 - Format!

• Mizty
    Pylle - Jättefina nya LO´s & Kort

Kikkan - Fy fasen så trist! Jag hade blivit såååå besviken.... Men om du tänker på mässan så kanske det känns liiiiite bättre Kram på dig!
  • Mizty
    MAMMSY skrev 2007-03-11 21:48:43 följande:
    Ihihiii Fick en förfrågan från en i designteamet på Lifetimemoments.com om hon fick ha med en av mina LO:s i deras nyhetsbrev Så nu ska min just crusin vara med i mars månads nyhetsbrev där.. Lite glad blev jag iallafall, särskilt när man har (å har nog en släng fortfarande) scrapblockVar bara tvungen att sprudla av mig lite
    Kul Grattis!!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket