• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tack alla Generad Kyss
    Coursell skrev 2007-03-14 09:55:23 följande:
    Mizty: Har du inte gjort kort förut? Så detta är dina första Grymt imponerad, trodde du hade hållit på med sånt i evigheter, ser så ut Jättefina kort!
    Ja, det är mina första
    Lilybee skrev 2007-03-14 09:57:20 följande:
    Jga tyckte de var jättefina Bara rosor härifrån. "Grattis pappa" var fint, min man fyller år om några veckor så då kan man kanske lifta det och ge från dottern... Har precis de bokstäverna som du har skrivit med och det blev ju tjusigt
    Bara att lifta på

Chippisarna på pappakortet hittade jag på Panduro i går... En hel påse för 24:- Det tycker jag var riktigt bra pris!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty
    Lilybee skrev 2007-03-14 10:44:29 följande:
    Det lät ju inte helt fel med en påse chippisar för 24 kronor. Undrar om det kan finnas på Panduro i Malmö? Tycker inte att jag känner igen dem från katalogen, men det kan ju vara något Göteborg har tagit in själva (jobbar nämligen på Panduro...)
    Vet inte om dom är med i katalogen... Såg dom för första gången igår Ska se om jag hittar dom! Det var panduros "eget" märke!

Tack igen
  • Mizty

Fiafisen & Claudia - Tack

Lilybee - Dom var med på sid.64 i nya katalogen Räcka ut tungan

• Mizty
    Marajjah - Superfina LO´s Massor av
    annika5064 skrev 2007-03-14 21:19:26 följande:
    Har förresten lagt ut några nya i bloggen...och i galleriet... annika5064.blogg.se/
    Så snygga!!! Massor av  till dig oxå! Gillade Ja e stor nu, extra mycket

Kanskesnart - Tack
  • Mizty
    kikkan skrev 2007-03-15 23:16:23 följande:
    claudia 79:så fin den var dåUsch, jag har kommit i nån scrapparsvacka igen. Orkar inte gå dit Jag är alldeles för trött för att scrappa, borde gå och lägga mig nu. Har blivit många sena kvällar/nätter nu ett tag, det börjar väl sätta sina spår nu. Såååå dödstrött. Snälla nån, sparka ut mig här ifrån nu och säg till mig på skarpen att jag ska gå och lägga mig. Hoppas jag återfår scrapparlusten i helgen.
    GÅ OCH LÄGG DIG NU PÅ MOMANGEN!!!!!!
  • Mizty
    paxie skrev 2007-03-17 12:46:00 följande:
    Äntligen har jag haft ett par timmar för mig själv och hunnit scrappa lite! 2 nya Lo's ligger i mitt bildgalleri om nån vill risa eller rosa. Den svarta har jag delvis liftat från nån här på FL men jag kommer tyvärr inte ihåg vem det var
    Jättefina!!!
  • Mizty
    MAMMSY skrev 2007-03-17 17:38:03 följande:
    Oj vad ni skriver tjejer Kul!Idag har jag träffat Claudia79 irl å hon var lika förtjusande i verkligheten som på nätet Två nya LO:s under format om ni villkika, å risa und rosa if jo want ladies, nu kallar middagsmaten ses sen kram på er så länge!!!!MAlin
    Nähä... Inget ris idag heller Bara  Jättefina
  • Mizty
    Blommig skrev 2007-03-18 17:59:31 följande:
    Jätte fina LO's ni lagt in!Och hoppas att ni hade kul och fick mycket inspiration på er scrapträff!Jag har gjort ett minialbum idag. Ligger på bloggen för den som vill kolla. Ha en bra vecka!shipp.webblogg.se/scrapbooking.html
    Jättefint!!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket