• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Camasunary

Det blev mycket trams från min sida i natt också Ledsen....  skyller på att jag var pratsjuk efter 2 veckor i hårt arbete + att min sambo somnade i soffan kl.10....

Marajjah: Det var nog bra att du inte hade på brads och för tjocka saker... har för mig att de där lamineringsfickorna ska in i en smal, smal springa för att smältas ihop.

Tack Beijbi! Ska kolla där!! Jag söker ett rött hjärta med vingar   

• tjenixen

ujuj vad ni skriver.Hinner inte ens läsa ikapp allt ni babblar om här, pladdertackor  :)

• Cia o krabaten

GAH! Nu ligger alla mina blommor utspridda på bordet och golvet!
    Är hemma och vabar så vad gör man inte för lite fl-tid

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-02-01 09:00:18 följande:
    Det blev mycket trams från min sida i natt också ....  skyller på att jag var pratsjuk efter 2 veckor i hårt arbete + att min sambo somnade i soffan kl.10.... Marajjah: Det var nog bra att du inte hade på brads och för tjocka saker... har för mig att de där lamineringsfickorna ska in i en smal, smal springa för att smältas ihop.Tack Beijbi! Ska kolla där!! Jag söker ett rött hjärta med vingar   
    Jag tyckte du var rolig i alla fall
    Cia o krabaten skrev 2007-02-01 09:10:51 följande:
    GAH! Nu ligger alla mina blommor utspridda på bordet och golvet!Är hemma och vabar så vad gör man inte för lite fl-tid
    Exakt! Ibland är det bra att kunna muta med lite pysselgrejerOskyldig
  • Fnyz
    GAH! Nu ligger alla mina blommor utspridda på bordet och golvet!Är hemma och vabar så vad gör man inte för lite fl-tid
    såg lika ut här nyss men det var min KATT som hade lekt lite inatt.....
  • Loppan79
    Ha, ha, jag hade samma taktik igår kväll
  • pylle

ååå så lycklig nu var ut och hämta posten och där låg en rak och Elsie Flannigans 52 scraobooking challenges ååå det var såå mycket fint i den.

• Camasunary

C: Kompis!!

Brunsons kände jag knappt till.. men så mycket fint de hade! Mycket 7 gypsies och lite annorlunda grejs!

Åh Pylle! Det låter som en jättebra början på en underbar dag

• claudia79
    pylle skrev 2007-02-01 09:46:15 följande:
    ååå så lycklig nu var ut och hämta posten och där låg en rak och Elsie Flannigans 52 scraobooking challenges ååå det var såå mycket fint i den.
    MM spännande! Kan en dag börja bättre??Glad
    Camasunary skrev 2007-02-01 09:56:27 följande:
    C: Kompis!! Brunsons kände jag knappt till.. men så mycket fint de hade! Mycket 7 gypsies och lite annorlunda grejs!Åh Pylle! Det låter som en jättebra början på en underbar dag
    Flört
  • pylle

nej bättre början finns nog inte i scrapväg i allafall =).

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket