-
En gravid tjej som dog efter en bilolycka (fast barnet överlevde) om man ska dra handlingen kortclaudia79 skrev 2007-01-23 23:20:40 följande:kanskesnart skrev 2007-01-23 23:18:20 följande: MAMMSY skrev 2007-01-23 23:10:54 följande: Å hur fasen ska man kunna scrappa när man sitter å lipar til greys anatomy JAG BARA UNDRAR?????? (fasen att man blir så känslig när man fött barn)NajtiNajti Girlies ska upp 5.45 Huuuuuu Ja har inte fött barn, men jag lipade med Vilket avsnitt är det på i Sverige? Vad hände??
-
Åh, va snyggt de blev! Har säkert 20 st sånna där ramar med stativ (som ja handlat på IKEA för några år sen när jag tyckte de va sååå fint o ha uppställt överallt i lägenhetenMAMMSY skrev 2007-01-25 21:58:20 följande:här kommer svärmors present.. Idén är snodd från scrapbook mm tidningens julnummerS*it enkelt Köpt stativ å ram på ikea för 5 kr, målat chalkat å klistrat på lite floss å blommor Klart!! www.familjeliv.se/hem/mammsy/galleri.php
) nerslängda i nån låda nånstans. Har tänkt kasta dom länge, men man kanske skulle ta & tänka om då. Blev jättegulligt ju! Tack för det tipset
Måste nog kika in i den där RAK tråden nu *nyfiken*
-
Har bara beställt därifrån en gång tidigare. Har för mig att det tog 2-3 veckor iallafall, men det kanske var extra mycke & göra då, tror inte det brukar ta så lång tid.miniGrynet skrev 2007-01-25 22:55:46 följande:Brukar det ta lång tid att få från scrapaddicted? Beställde därifrån i måndags... ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ -
Cia & Claudia: Grattis!
SandraK: Har du koll på vilka butiker som kommer till scrapträffen i Lkpg nästa helg??(måste planera lite inköp
) Har för mig att du la upp en länk här för några dagar sen med info men jag orkar inte leta efter den nu.
Och så en (säkert) urdum fråga
Vad är CHA? -
BV & Cia: Tack för svaret!
-
Håller fullständigt med föregående "talare" SHIT!!!venezuela skrev 2007-01-27 23:57:40 följande:Cheri: Shit, shit, shit - HUR fina ska inte dina andra LO´s vara om de här inte dög...
Mizty: MOORRRR
va avis ja är på dig!! (men de vet du ju redan
)
-
Sitter här & undrar precis samma sak. Funderar starkt på att åka, men har ingen lust att sitta & åka 30 mil om utbudet är pyttelitet (och stickning & virkning är inget som lockar mig direkt).Någon som varit där förut och vet??Sol30 skrev 2007-01-28 12:31:31 följande:Jätte-jättefina lo:s alla lagt ut! Här är man borta nån dag och det tar halva förmiddagen att läsa igen! Och då kommer jag ju naturligtvis inte ihåg vad jag skulle kommentera....Men, den här syfestivalen i Sollentuna nån som varit på den förut? Har utställarna mycket med sig som man kan köpa och är det nå billigare än i vanliga fall? *VÄLDIGT sugen på att åka!*Cheri: Kanon att du bokat lokal! (vet att det är ett tag sen du skrev det....) Har vi bestämt nån tid?
Loppan79: Kanonfina LO:s!
Nähe, nu måsta jag slita mig härifrån, hinner knappt, varken scrappa eller vara här inne nånting, just nu
Börjar få riktiga abstinenssymtom snart
-
Oj, såg att några redan svarat, är för långsam på att skriva
-
Claudia79: Grattis till LO:n på SWE bloggen. Urtjusig!!
Jättefina LO:s ni lägger upp en efter en, hänger knappt med
Är det någon som vet om nya numret av tidningen kommit ut i butik ännu?? Tänkte ta en sväng in till stan för att leta (vad gör man inte
) -
Emmixen: Vad tråkigt
Kanske är så många som upptäckt butiken nu (har för mig att den är relativt nyöppnad) att de fått mer att göra och därför tar längre tid på sig att skicka grejerna? Men jag tycker med du ska maila och fråga.
Puffar för min fråga förut angående tidningen. Vet någon om den kommit ut i butikerna än (nya numret altså)??? Har läst att den skulle komma ut 28/1 på någon sida och 30/1 på en annan (Funderar på om man ska chansa & åka de 2 milen det är till närmsta försäljningsstället eller vänta
)