Inlägg från: Mizty
|
-
-
Sandra, Tjej83, Melle85 & Paxie Jättefina nya alster
Hoppas inte jag glömde någon!
Håller själv på att göra lite kort idag... två st ännu så länge
-
Kommer inte heller in på stellas.se
Hoppas det löser sig snart!
-
Den är ju bara ssssååååå snygg!!! Inte ändra på någotkanskesnart skrev 2007-04-04 14:17:10 följande:Evenstar: Den blev jättefin!Bark: Oj, vad duktig hon ärJag behöver lite råd.. Gjorde en ny, väldigt enkel, LO igår, men den känns inte bra Tycker rubriken ser konstig i förhållande till resten. Vad tycker ni? Ska jag ändra den?
-
Jag använder mig av vårt skrivarprogram till det! Nu vet jag dock inte hur det fungerar på någon annan skrivare än Canonskanskesnart skrev 2007-04-05 00:03:49 följande:Måste bara fråga (puckad som jag är) Hur gör ni när ni ska förminska alt. förstora bilder som nu ska skriva ut? Tex om man vill förminska en serie bilder till samma format. Hur gör man det lättast liksom??
-
BV - Jag hade köpt Pixman, men det beror nog på att Canon har varit grymma på fotoskrivare så länge + att vi är inne på vår andra Pixma här hemma nu. MEN jag tror det är hugget som stucket vilken ni än väljer. HPn har ju dock fler patroner vilket ger bättre färg... Hmmm jag kan hålla på för evigt
Arbetsskadad
Det hela slutade med att jag inte hade något vettigt att säga
Kanskesnart - Man kan ju ändra storlek i PS bla... Om du har det?! I Canons program kan jag välja t.ex. 4 små bilder på ett 10x15 eller 2 o.s.v.... 4 st på A4, två på A4, m.m Deras program är superbra! Tyvärr har jag inget bra tips... -
Nä... Natti natti tjejer

-
BV - Ja det stämmer att HP oxå hade sex patroner! Jag kollade på listan med patroner och såh lightpatronerna oxå... Vissa maskiner har ju alla dom.... Bla, bla, bla
Får skylla på att jag var trött
Claudia - Har bara
att ge! Kanonfin! Gillade oxå det randiga pappret skarpt!
Sosofofie - Jättefin dubbelLO!!! Gillade oxå fotona längst ner på högersidan, snyggt! Det måste jag göra på någon LO oxå!
Ni märker att jag inte kan ha några egna åsikter va !?
-
Jätegulligt!!! Bra med paket istället för godis som mna ändå äterEvenstar skrev 2007-04-05 12:42:44 följande:Jag gjorde ett "påskkort" som jag klistrade på sonens påskpaket. (Vi köper påskpaket istället för påskägg med godis)Tror ni han kommer gilla det?www.familjeliv.se/hem/evenstar/galleri.php
-
KanonfinBlommig skrev 2007-04-05 11:03:49 följande:Vilken snygg skiss Fnyz! Den är sparad i mina favoriterJag har en ny Lo på min blogg om någon vill kolla.shipp.webblogg.se/scrapbooking.html