• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Kikkan - Jag tycker absolut inte att det ser konstigt ut!!

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty
    Sol & Claudia - Kanonfina LO´s

Cheri - Kul att dom vill publicera en av dina LO´s i alla fall!!! Ska bli så roligt att se! Ang albummet, kan du inte variera lite.... ?! Det måse ju inta vara samma "sak" på alla LO´s... Nu fick ja en idé när du skrev om dettta Min syster & jag gick på en modevisning när vi var små, det togs bilder ute innan... Dom vore ju roliga att scrapa Tack för tipset!

Mååååånga jättefina LO´s som lagts upp under helgen, kommer dock inte ihåg vilka alla "skyldiga" till dessa fina är så kollektiva  till alla!

Själv fick jag scrapat en del i går, annars har det varit fullt ös hela helgen! Vi var på Borås djurpark i lördags. Gick i scraptankar hela tiden Mamma frågade till och med efter matriel till scrapingen.... Men det blev en dubbelLO redan i söndgas kväll Svårt med alla bilder man vill ha med, men blev ganska nöjd till slut. Ska göra en till sonens album oxå.
  • Mizty
    malin ulrika skrev 2007-04-09 23:48:03 följande:
    Hej alla,har varit frånvarande här, mycket på jobbet, plus svärfar fick en stroke i onsdags. Så nu kanske de inte kan ta hand om barnen längre, utan jag måste jaga dagis...Har scrappat lite, men har inte hunnit lägga upp.I alla fall, fick en ide som ajg ville dela med mej av: Jag har länge velat ha en sån där "gratulations-korts-organiserare" eller vad det kans tänkas heta på svenska.Som en bok med en ficka i för varje månad där man kan stoppa i gratulations kort och andra kort och spara dem för kommade bemärkelsedagar. Typ man gör eller köper ett kort som är perfekt till den-och-den, så sätter man den i februariäs ficka t.ex. så hittar man den sen när det är dags! I alla fall, de jag har sett har jag inte gillat, och de jag gillar kan man bara köpa i USA.Så jag tänkte, det är ju en perfekt sak att scrappa! När man ahr tid alltså...I alla fall, en bra ide tyckte jag!ha det bra alla, försöker lägga upp lite LOs senare... 
    Det var en superbra idé!!! Mina bara ligger och dräller & flyttas fram & tillbka & hit & dit
  • Mizty
    Sydskåning - Jättefin ram!!!!

Glömmer alltid hälften när jag skriver.....
  • Mizty
    Sandra K - Underbar & så roligt med "hela" samtalet!!!

Matriark - Jättefin!!!

Kanskesnart - bara såååå j*kla snygg! Liftvarning på den du Tycker inte heller att rubriken är "fel" Tycker att den är helt rätt!!
  • Mizty
    Örnen76 skrev 2007-04-13 08:00:29 följande:
    Någon här som är bra på digitalkameror? Jag har en Nikon Coolpix P3. När jag startar kamerna står det "Minneskortet är skrivskyddat" och det går inte att ta några kort Ska iväg på babybarnmässan i GBG i dag och det hade varit kul med lite kort därifrån. Anyone???
    Vet inte vad det är för minneskort men det brukar vara en liten "sprint" på sidan som du kan ställa om. Det är så att man inte av misstag ska kunna förlora bilder som man vill ha kvar! Kolla det, annars vet jag inte vad det kan vara!
  • Mizty
    FlowerGirl skrev 2007-04-12 23:21:01 följande:
    jag gjorde ett kort för ett par dagar sen men jag var inte nöjd så jag gjorde om det, vad tycker ni? "before" "after" 
    Gillade oxå det första mest!
  • Mizty
    Generad Men nej.... F*n vad kass jag är på att förklara.... Menade en sprint på minneskortet! Hur går det? Får du upp den? *hoppas*
  • Mizty

Åh vad många fina nya LO´s det är upplagt idag! Bara mängder av  till alla!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket