• Mizty

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Nu ska vi se så ja får med alla

Johanna - Jättefina kort!!!!

Cheri - Kanonsnygga LO´s!!!!

Annika - Oj, oj, oj så fina!!!

Bark - Gillade båda lika mycket! Jättefina Tyckte att "lycka är" LO´n var finfin den oxå!

Till alla!

Kanskesnart - ja det var en väldigt bra present

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty

Tack för alla gulliga kommentarer om mitt lilla minialbum  

fick mina saker från Stellas idag Skrattande Hjälp vad stora några av swirlarna var Förvånad Dom tar upp en halv LO ju! Men sååå snygga!¨

Bark - Kanonsnygga LO´s

Jag handlar nog scrapsaker för 500:- i snitt varje månad! Ibland mer ibland mindre...

• Mizty
    Åhhh vad det kliar i shoppingfingrarna nu Bara 2 timmar kvar tills jag ska dit.... Är det någon som känner igen mig så heja gärna Kul att se någon irl....

Mässan kanske hjälper mig ur min scrapblock *hoppas* har varit helt off det sista, vill såååå gärna men jag har ingen "ork" till det! Kikar in här lite då & då å kollar läget Många kanonfina LO´s. Bara  till alla duktiga tjejer!

Lördag
    annika5064
    Mammsy
    NyfikenÖrn
    Skumpis
    Smurfan
    Johanna 79
    Mizty

Söndag
    MamaKajsa
    kikkan
    MiaB72
  • Mizty

GRATTIS SANDRAK TILL DEN FINA VINSTEN!!!!!

OCH....

GRATTIS TILL CAMA! VAD ROLIGT

_____________________________________________________________________________

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA......................

Mässan hjälpte mig ur min djupa scrapblock Skrattande Idag har jag haft en heldag med scrap ihop med en kompis! 5 LO´s och ett kort blev det! Ska fota i morgon....

Många saker blev det köpt på mässan! Underbart!

Kul att träffa Mammsy, Annika och Cama IRL oxå Skrattande

• Mizty

.... glömde ju....

Skitsnygg Skumpis

• Mizty
    Skumpis skrev 2007-04-02 10:07:13 följande:
    roha - Ingen har ju upphovsrätt/patent på sina LOs men det tillhör god ton att fråga eller åtminstone tala om att man gjort det. Sen kan man ju svara nej, men vill man inte det så kanske man inte ska lägga ut sina alster för allmän beskådan och inspiriation? Jag liftar okändas LOs utan att fråga, men brukar tala om att LOn är liftad när jag visar den. Men det är inte alltid jag låter informationen om att den är liftad, gjord efter skiss eller case:ad ligga kvar. Inspireras gör man ju ständigt och jämt och det är inget man behöver försvara tycker jag. Jag tycker du kan lifta även om du inte fått svar. Det här är vad JAG tycker. Vet inte vad andra säger...
    Håller med
  • Mizty

Tack för all kommentarer om mina LO´s Kyss

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket