Förr oss som är fast i Scrapträsket
Lilla bebisen natalie,
det var en rolig omröstning! Har röstat där nu...
Lilla bebisen natalie,
det var en rolig omröstning! Har röstat där nu...
Gratis mammsy,
vad häftigt!
Idag har jag köpt foam-stämplar!
Är inte så inne på det där med stämplar, varken vanliga eller foam, men tänkte testa i alla fall... Man gör med akrylfärg va?
Och så köpte jag ett kryddställ med 16 burkar som jag ska ha mina småsaker i, blommor, knappar, brads och sånt... Vet inte hur långt 16 räcker, men annars får jag väl köpa ett till sedan...
Venezuela,
jättefin!
Håller med fnyz, lite åt höger tror jag med, eventuellt kanske lite mer "upp och ner" och inte rakt på rad... Eller med floss i, som kan slingra sej upp och ner mellan knapparna...
Verkligen snygga färger, snyggt målad krumelur också, går i samma färg som knapparna!
Jen82,
jag kollade också i bloggen,
jättesöta sidor allihopa!
kanskesnart,
fniss, jag drömde också "scrap drömmar"!
I mitt fall var det om att jag var i nått slags fantastiskt sagoland, typ jättestort slott med massor av blomsteruppstättningar, fantastiska dekorationer etc etc. Som i en film av nått slag, helt underbart vackert.
Och så GICK DET INTE ATT TA KORT!
![]()
Fiafisen,
åh vad fin,
vilka snygga färger!!!
Hur har du gjort rubriken?
"Röjer i ränder" var också häftig, hur har du fått bilderna "bakom" cirklarna, har du klippt hål i pappret och stuckit in dem där eller?
Häftiga, verkligen!
kanskesnart,
ja det blir nästan filosofiskt:
Om man varit med om nått, men inte scrappat det, hände det verkligen då?
Fiafisen,
åh då måste jag fråga vilket typsnitt! jag brukar göra likadant, tycker det är en jättebra ide!!