Inlägg från: malin ulrika |Visa alla inlägg
  • malin ulrika

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Lilla bebisen natalie,
    det var en rolig omröstning! Har röstat där nu...

• malin ulrika

Idag har jag köpt foam-stämplar!
    Är inte så inne på det där med stämplar, varken vanliga eller foam, men tänkte testa i alla fall... Man gör med akrylfärg va?

Och så köpte jag ett kryddställ med 16 burkar som jag ska ha mina småsaker i, blommor, knappar, brads och sånt... Vet inte hur långt 16 räcker, men annars får jag väl köpa ett till sedan...

• malin ulrika

Venezuela,
    jättefin!
    Håller med fnyz, lite åt höger tror jag med, eventuellt kanske lite mer "upp och ner" och inte rakt på rad... Eller med floss i, som kan slingra sej upp och ner mellan knapparna...
    Verkligen snygga färger, snyggt målad krumelur också, går i samma färg som knapparna!

• malin ulrika

Här är en bild på mitt kryddställ "in action", sorterade alla mina blommor däri igår! Blev bra faktiskt!
    scrapshelf.jpg

• malin ulrika

Jen82,
    jag kollade också i bloggen,
    jättesöta sidor allihopa!

• malin ulrika

kanskesnart,
    fniss, jag drömde också "scrap drömmar"!
    I mitt fall var det om att jag var i nått slags fantastiskt sagoland, typ jättestort slott med massor av blomsteruppstättningar, fantastiska dekorationer etc etc. Som i en film av nått slag, helt underbart vackert.
    Och så GICK DET INTE ATT TA KORT!

• malin ulrika

Fiafisen,
    åh vad fin,
    vilka snygga färger!!!
    Hur har du gjort rubriken?

"Röjer i ränder" var också häftig, hur har du fått bilderna "bakom" cirklarna, har du klippt hål i pappret och stuckit in dem där eller?
    Häftiga, verkligen!

• malin ulrika

kanskesnart,
    ja det blir nästan filosofiskt:
    Om man varit med om nått, men inte scrappat det, hände det verkligen då?

• malin ulrika

Fiafisen,
    åh då måste jag fråga vilket typsnitt! jag brukar göra likadant, tycker det är en jättebra ide!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket