Förr oss som är fast i Scrapträsket
attans, det skule ju vara "K & Co"...
attans, det skule ju vara "K & Co"...
Claudia79,
barnen är bara små en gång.
Viktigt att scrappa det alltså.
Äta mat kan de göra hela livet sedan!
Imorron ska jag och en kompis åka till scrapaffär! Wohoo!
www.scrapbookstar.ca
Åh vad skoj det ska bli, åker nästan aldrig till scrapaffär!
Mizty,
jag köpte chipboard swirls som jag gillar jättemycket, det var tre 12 x 12 blad med swirls! De hette "the big board" men kommer inte ihåg nu vilka som tillverkar dem.
Påminnmej i min GB så kan ajg kolla när jag kommer hem, om du inte kan leta på nätet och hitta dem...
Mizty,
ja nu hittade jag dem!
www.fancypantsdesigns.com/aprodbgst1.html
www.fancypantsdesigns.com/aprodbgst2.html
VILL HA!!!
Camasunary,
kan man använda "himmelskt" på nått sätt? Beror ju lite på vad du vill få fram liksom.
I philadelhia reklamen säger de väl "a little piece of heaven", vad säger de i den svenska?
Kanske kan kopiera det rakt av, om de nu har reklam för det i Sverige...
Camasunary:
eller kanske "Himmelriket på jorden"?
Blue vapor,
jag håller med, har blivit lite tråkig "stämpel" på änglar,
Jag brukar kalla mina små pojkar för "mina små änglar" men det kan ju låta väldigt fel i vissa öron!
Claudia79,
tycker det är svårt med böcker, eftersom mycket av det i dem är "gammalt" när boken ges ut! Scraptrenderna går så fort, har ett par riktigt gamla böcker, 5 år eller så, och LOsarna i dem är "anskrämliga" med dagens mått, fast de var gjorda av "proffs"...
Tror tidningar är MYCKET bättre ide, då får man liksom lite av det "senaste". Jag har både memory makers och simple scrapbooks, de är bra båda två!
Godnatt!
Camasunary:
Ja visst är "Soho" swirlsen bara FÖR underbara? MÅSTE ha! Hoppas de finns i affären jag ska till i morgon!
P.S. Om ni nånsin vill ha tag i nått sånt där lite exotiskt som kanske är svårt att få tag i kan jag se om jag kan få tag i det här. Frakten tillkommer ju men är det inte alltför tunga saker så... Jag handar inte så jätteofta, men jag kan ju hålla utkik om det är nått sånt där ni bara MÅSTE ha.