Förr oss som är fast i Scrapträsket
Ni kommer emd så mycklet bra tips att jag gjort en ny "att göra" lista på min dator där jag sparar alla bra tips och instruktioner!
Ni kommer emd så mycklet bra tips att jag gjort en ny "att göra" lista på min dator där jag sparar alla bra tips och instruktioner!
Blue Vapor,
var får man tag i flock?
Har du nån aning om vad det kan tänkas heta på engelska?
Hej på er!
Ville bara säga apropå ingenting att det är så MYSIGT härinne!
Ibland villar jag bort mej i andra "argumenations"-trådar här på FL, och man blir bara irriterad och slösar bort tid! Sen retirerar jag in här igen, här är det bara positivt och konstruktivt! (Lovar dyrt och heligt att inte gå in i flera trådar om namn, jämlikhet, amning eller 5-minuters metoden...
)
Nu ska jag snart till jobbet. Hoppas jag hinner scrappa MYCKET i helgen, vi har inget bokat i alla fall...
En liten fråga: Den där svenska tidningen som alla pratar om, finns det nån websida för den? Förmodligen kan man nog inte prenumerera härifrån, eller dyrt blir det nog i alla fall... Men tänkte att om de har en websida kan man kanske se lite av det?
Jag hittade på en egen rad om bebis-pussar:
A baby's kiss, how sweet it is,
like being brushed by a butterflies wings...
Tyckte det passade på såna små fjäderlätta bebispussar man får, ni vet...
3 nya och en "nygammal" i galleriet, har modifierat den lite, äntligen, det var väl ett halvår sedan jag bad om råd på den ("cuddly friends"). Jag lade dit en titel i alla fall, som flera av er föreslog!
Claudia79, vilken tur det gick bra tillslut i alla fall!
Måste bara testa att lägga in en bild, om det funkar...:
http://www.familjeliv.se/krypin/malin_ulrika/gallery/phpjp2t9g.jpg
Övning inför morgondagens utmanings omröstning...
Njehej, det blev ju inte som jag tänkt mej...
Hur klistrar man in en bild i ett inlägg?
Hej på er,
Bark vilken jättefin! Måste in och kolla på alla andras nya också, men nu måste jag öva på att klistra in en bild, funkar det nu då?

Aha! Nu tror jag jag vet hur jag ska göra!