Förr oss som är fast i Scrapträsket
Venezuela, vilken snygg, den med "Erik"!!!
Vilka snygga färger, och lagom mycket "grejs" på!
Hoppas det går bra med datorn, vad jobbigt det låter.
Venezuela, vilken snygg, den med "Erik"!!!
Vilka snygga färger, och lagom mycket "grejs" på!
Hoppas det går bra med datorn, vad jobbigt det låter.
Venezuela,
gör-snygg helt enkelt!
Det blir SÅ bra när man tar färger från kortet, och håller sej till ett par färger rakt igenom.
Och så tycker jag själv det är snyggt när man "dekorerar" mest med egenhändigt gjorda dekos av papper liksom, snarare än en massa köpe-saker... Papprena uppetill som stuicker ut som små snörstumpar var himla snyggt!!!
bitte71,
den var jättefin!
Det måste inte vara rosa-ljusblått-bebis-gulligt på alla nyfödd-sidor!
Tycker din var jättefin i färgerna, gillar krumelurerna också!
Coursell:
jag vet att ibland när man kollar på amerikanska siter, så säljer de inte "direkt" utan bara till återförsäljare. T.ex.
www.basicgrey.com
http://www.kandcompany.com/
etcetera.
Kanske kan du ta kontakt med dem direkt där, vet inte hur det funkar "internationellt".
Tjej 83,
mina luktar inget, ja om jag sniffar DIREKT kanske, men när de väl "torkat" luktar de inget...
Är det nån som har scrappat lite me "konstnärliga" bilder? Alltså typ på byggnader och så? Min man har tagit endel fina kort jag ska skrappa, men jag tycker det känns fel att dekorera med de vanliga blommorna, knapparna, snörena etc.
Vet inte riktigt vad man ska ha som dekorationer liksom. Några tips?
Är
...Jag skulle fråga, är det nån som har några såna LOs i sitt galleri? Typ scrap av byggnader och liknande?
Camasunary:
Tack, nu har jag varit hos Venezuela och kollat, ja vad fint det var! Det GÅR ju att dekorera med "traditionella" saker som knappar etc på sådana bilder... Får se om jag får till det på mina kort... Vet inte om jag har några knappar i ÄnaturfärgerÄ, det var ju himla snyggt som hon gjort i alla fall...
Johanna 79,
det var fint tycker jag!!!
Vad är det för bokstäver på namnen?
Johanna 79,
ÅHHHHH!!!!
Har du en SÅN!!!
Gud vad snyggt de kan bli!! Vill också ha... Fast det lär inte bli i fösta taget precis, nu när båda ungarna ska in på dagis (kostnad 120 spänn om dagen per barn...) Suck.
Vill ha vill ha vill ha vill ha....
Johanna 79,
får man fråga hur mycket du fick ge för den?
Jo dagis är dyrt här. Det finns statligt subventionerade, men de är inte tillräckliga. Mygel är det också, för att komma före i kön och sånt.
Och ändå är det dagis vi fått tag i (har inte bestämt oss än men de lutar däråt) inte det dyraste, det finns de som kostar nästan dubbelt!
Johanna 79,
oj, det var inte alls så dyrt, särskilt med tanke på svenska priser!!!
Det var nog ett kap du gjorde!!
Claudia79,
ja som sagt dyrt är det med dagis...
Fast den äldst ska börja skolan till hösten så det blir ju bara dubbel avgift tills dess i alla fall...
Gud vilka fina du gjort!!!
Den första var verkligen jättesöt! ÄR ni så där blåögda eller har du bättrat på i photoshop? (Jag bättrar på min son ibland, en gnutta bara, och på mej själv tar jag gärna bort lie skavanker... SKa man avbilda sej själv för eftervärlden kan man gott få retuschera sej lite tycker jag!
)
God natt på er!
Eddiesmamma:
de flesta här gör nog mest "vanligt" scrap.
Själv kallar jag mej "hybrid scrappare". Jag fixar nästan alltid till korten i datorn först, och ibland gör jag digitalt och ibland med papper, det går i vågor. På sistone har det blivit mest med papper.
Det finns en digital tråd också, om du inte hittar den kan jag leta fram den åt dej, sägg till i min gästbok bara!
Tips förresten:
Majblommor kan man ha som dekos!
Har förra årets på min "spring4" LO.
Är det nån som vet vad årets har för färg?
6 nya i galleriet, 3 av dem i "scrap_montreal" foldern, måste rusa, VIncent kallar...