• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • DianaJ

jag har en tag-stans jag vill sälja :) Har bara provat den en gång, sen har den legat i en låda. det var inte min greje med tags...

• Örnen76

kela81 - fina LO's!

En ny dubbel-Lo finns i galleriet för de(n) som vill kika

• Mystjejen

kela81: Fina LO:s! Åh, vad jag önskar att det vore sommar nu! NUUU!!!

• Jo79

Är det någon som kan ge en bra vägbsekrivning till Magnolia i Borås när man kommer från Gbg? Förra gången jag letade så hade vi skrivit ut kartan från Eniro och vi snurrade runt i eeevigheter innan vi gav upp...

Mamma till KaramEllen
  • Tjej 83

jo79
    du kör mot knalleland.
    när du kört förbi 1 stor rondell (där simonland skylten är) så kommer en liten du kör förbi.
    så ser du shell o jet mackar till vänster, o en möbelaffär.
    precis mellan jet o möbelaffären är en liten väg.
    man tror itne man kan köra in där men de kan man.
    där inne är magnolia o parkeringar.
    svårt o hitta. ja leta själv fast ja bor i borås.
    de har en skylt på en lyckstolpe utanför men svår o se.
    hoppas du förstod.
    (kör du förbi den 3e rondellen så vänd hehe)

• Jo79

Ah! TACK!! Det verkar ju inte så svårt...! Ska spara din vägbeskrivning!

Mamma till KaramEllen
  • Tjej 83

jo79 spara denna. familjeliv.se/krypin/tjej_83/gallery/phpqu9kau.png
    se så snäll ja är.
    vägen mellan jet o möbelaffären är liten syns knappt från du kommer men kollar du på vägen så ser du att en pil svänger upp dit. (om ja minns rätt) hehe
    ska du dit snart?

vet du när den senaste mässan va? efter den skulle de få in nya saker till butiken. men ja vet inte när de är.. hoppas du har god tid på dej. massa papper o kolla på .. hehe

• Jo79

Å! Gulle dig!Kyss Vi var på HELT fel sida å letade när vi var där ser jag nu. Inte så konstig att vi inte hittade...

Är det CHA mässan i USA du menar så är den över nu vad jag förstår.

Jag är ensam en helg lite längre fram och tänkte lämna korven till mormor och morfar och ta med en kompis och frossa...

Mamma till KaramEllen
  • älvanpurjo

idag fick jag hem 50st papper... så glad... redan gjort en dubbel :)
    ska göra massor i helge.n. bara jag får tag i kort :)

köpt 4 mini album i dragspel.. ska ögra presenter... någon osm gjort sådana?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket