• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

hehe ok nä inte lättt. vid 3e rondellen o till höger ligger en stor ica affär där ja alltid handlar, o som du ser ligger magnolia mitt över vägen typ o ja har aldrig sett den. åkte flera gånger fram o tillbaka hehe tills ja fatta att svänga upp där,

så mässan är över? så bra då kommer mer saker in..

• Tjej 83

älvanpurjo ja fråga om dragspels album för nån da sen meningen sa att de hade gjort.
    jag har 2 st. får se hur de komemr bli. men de är la samma som LO. bara scrappa på hehe

• Tjej 83

jo79
    kom på en sak. sa du helg. har du kollat deras öppettider? tror inte de är öppet på sönda. o lörda e la bara 10-14 men de kanske räcker?

• Jo79

Nä, har inte kollat, men 10-14 räcker... om man är där när de öppnar så hinner man ju en hel del när inte barnet är med...

Mamma till KaramEllen
  • Bark

Fina Lo ni gjort!!

Fick ett paket idag från panduro. Dyrt, men nu ska det scrappas!!

Mamma till Jasmine & Timmie
  • kela81
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-07 16:44:35 följande:
    kela81 - fina LO's! En ny dubbel-Lo finns i galleriet för de(n) som vill kika
    Mystjejen skrev 2007-02-07 17:46:49 följande:
    kela81: Fina LO:s! Åh, vad jag önskar att det vore sommar nu! NUUU!!!
    Tack tjejer
    kommer att bli fru 4/8 07
  • Lingonflickan

Grattis Cheri och Annika och fina LO:s.
    Tjej 83: din länk funkar inte för mig.
    Ang. clearstamps; varför fastnar inte mina på akrylblocket då? Det går inte Skrikandes

• claudia79

Fnyz: kära du, hade du en lista över "måste-ha" distresserna??SKulle du kunna pm:a mig den? Glad  Hittade ett erbjudande på  distress refiller.....Vet du (eller nån annan ) om det är såna distress ink flaskor jag skulle vilja ha? Såna man anvädner till stämpelmålning tex?

• Cia o krabaten

ANg minitags så finns det till QK, men vet inte om det finns ngn lös stans.
    Till QK är det iaf 3st små i olika form på en die.

• Tjej 83

mamma i småland
    gå in i mitt galleri o kolla den ligger dä.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket