• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jo79
    Claudia: Här skrev jag av från Fnyz (har jag för mig iaf...)
    när hon nämnde vilka hon fått tips om...

Tattered rose
    valnut
    scattered straw
    aged mahogny
    faded jeans
    wheathered wood
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

kanske bäst att dubbelkolla.... men är nästan säker...

Mamma till KaramEllen
  • Blue Vapor
    JO79 - *GAPSKRATT* Väldigt diskret där!!

Äsch.... efter vissa PÅTRYCKNINGAR från olika håll, så kan vi väl dra till med sista dag SÖNDAG dårå.... skitsamma, ingen ska ju med ett tåg eller nåt

Och ni två DUKTIGA som redan skickat in, ni ska få ett uthållighetspris - jag lovar!
  • Jo79
    Blue Vapor skrev 2007-02-07 22:36:19 följande:
    JO79 - *GAPSKRATT* Väldigt diskret där!! Äsch.... efter vissa PÅTRYCKNINGAR från olika håll, så kan vi väl dra till med sista dag SÖNDAG dårå.... skitsamma, ingen ska ju med ett tåg eller nåt Och ni två DUKTIGA som redan skickat in, ni ska få ett uthållighetspris - jag lovar! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Mamma till KaramEllen
  • Camasunary

BV: vi kan väl vänta tills imorgon
          det händer någonting snart
          vi kan vänta tills imorgon
          nu kan jag inte längre tänka klart..

• Jo79

Fy, det ligger en Lo som är så ful att jag bara vill gråta Gråterhär framför mig.... VARFÖR valde jag de papprena till det kortet?! Skrikandesoch VARFÖR klippte jag i dem fast jag VISSTE att det inte skulle bli bra....

Mamma till KaramEllen
  • Marajjah

BV

Jag vill gärna vara med .Får det vara altered?

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket