• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • mama77
    Lingonflickan skrev 2007-02-07 19:55:18 följande:
    Grattis Cheri och Annika och fina LO:s.Tjej 83: din länk funkar inte för mig.Ang. clearstamps; varför fastnar inte mina på akrylblocket då? Det går inte
    Jag brukar tvätta dem med lite diskmedel...
    prova de!

Lycka till
    070707-vår lilla böna växer och frodas. Mama till Leon -01-
  • Tjej 83

alla kommer fårn den vägen om du inte vet exakt hur du ska köra o tar en genväg, lite krångligare o förklara.
    men som sagt alla kommer på samma väg, bara följa vägen mot knalleland.
    o leta upp en jetmack. finns bara 1, så de är ju goda chanser att man hittar hehe

• SandraK

claudia79: det är i alla fall sådana refiller jag använder!

• claudia79
    SandraK skrev 2007-02-07 22:05:03 följande:
    claudia79: det är i alla fall sådana refiller jag använder!
    Toppen! Tack, va glad jag blir då Ska bara se när Fnyz loggar på...sen blir det beställningPenga munSkrattande
  • Camasunary

miS: Vad har du för sort då? Alltså märke??

• Blue Vapor

Men, men, men hallå där! Det kan väl inte stämma att det bara är TVÅ som ville vara med och tävla med sina Valentine-kort??? Fy 17 vad tråkigt i såna fall En himla tur att de två som skickat in är jättefina i alla fall Ska vi ha det öppet tills imorrn kväll, kanske, eller är det helt enkelt inte fler som hade lust att vara med? Himla synd på flocket, måste jag ju säga

Nu ska jag fippla med PSP här.......... den som väntar på nåt gott.....

• Jo79
    Blue Vapor skrev 2007-02-07 22:25:24 följande:
    Men, men, men hallå där! Det kan väl inte stämma att det bara är TVÅ som ville vara med och tävla med sina Valentine-kort??? Fy 17 vad tråkigt i såna fall En himla tur att de två som skickat in är jättefina i alla fall Ska vi ha det öppet tills imorrn kväll, kanske, eller är det helt enkelt inte fler som hade lust att vara med? Himla synd på flocket, måste jag ju säga Nu ska jag fippla med PSP här.......... den som väntar på nåt gott..... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Tsssss...det räcker väl med två??
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    claudia79 skrev 2007-02-07 20:47:04 följande:
    Fnyz: kära du, hade du en lista över "måste-ha" distresserna??SKulle du kunna pm:a mig den?   Hittade ett erbjudande på  distress refiller.....Vet du (eller nån annan) om det är såna distress ink flaskor jag skulle vilja ha? Såna man anvädner till stämpelmålning tex?
    Vad är det för erbjudande du hittat? *vill oxå*
    Mamma till KaramEllen
  • Coursell

Jag skulle försöka vara med ju, men mina timmar räcker inte. Jag har inte ens börjat med kortet än Och på 30 min hinner det nog inte bli så fint med den bästa viljan i världen....Har inte släppt tanken på det dock....

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket