• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jo79
    Cheri skrev 2007-02-07 10:06:01 följande:
    Nån som kollat BG´s galleri? måste jobba.... bbl
    Snyyyygg!! Grattis!!
    Mamma till KaramEllen
  • Marajjah
    Cheri skrev 2007-02-07 10:06:01 följande:
    Nån som kollat BG´s galleri? måste jobba.... bbl
    Fiiin! Grattis!
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • annika5064
    Skumpis skrev 2007-02-07 10:10:23 följande:
    cheri - adress? Ska jag säga grattis? annika5064 - Grattis till pub. på Sweblogg Jättefin som vanligt!
    Tack!Skrattande Och grattis cheri till BG-publiceringen!
  • Marajjah
    annika5064 skrev 2007-02-07 10:16:09 följande:
    Skumpis skrev 2007-02-07 10:10:23 följande: cheri - adress? Ska jag säga grattis? annika5064 - Grattis till pub. på Sweblogg Jättefin som vanligt! Tack! Och grattis cheri till BG-publiceringen!
    så fin annika
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Mizty

God morgon!

Blev inget scrapat förmig i går Gråter Fick åka till akuten, hade så j*vla ont i örat... Visade sig att jag har både vanlig öroninflammation och någon annan typ av inflammation, tror det heter örongångsinfl. Fick ganska starka värktabletter! Hoppas verkligen jag kan få scrapat lite  idag!!!

Många fiiiina LO´s som las ut i går kväll!!! Massor av

Venezuela - Åh, vad roligt att hålla kurser! Du gör verkligen så himla snygga LO´s!!!

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Coursell

Snodde karlns kamera, så nu har jag lagt ut bilder på 2 Lo´s och tre kort.
    På den ena ska det stå Premiärdopp, men jag vet inte var. Kanske ska lägga till mer dekoration också eller?

• Mizty

Jag hittar inte Cheris Lo på BG Gråter Vill ju oxå se !!!

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Jo79

Klicka på "gallery" och blädda till andra? sidan (tror jag) Den heter "sjala på"

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket