• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79

Grattis Cheri & Annika till publiceringarna Jättefina LO:s båda två!!

• Cia o krabaten

Instämmer med Claudia.

Fattar mig kort då jag springer fram och tillbaka till toan... *Urk*

• Tjej 83

skulle köpt knappar idag men de snöa så mycket istan så ja orka inte gå till andra sidan stan o köpa dem. får "önska mej svarta knappar i RAK tråden" haha
    ska ha 1 till min LO jah håller på med., skulle också vilja ha hjälp med en rubrik kanske. någe kort o bra. ska lägga ind en så ser ni.
    (se om ja kan på den nya datan om de går med program o så)

• Mystjejen

BV: OK!! Nu är jag officiellt beroende av twopease!!!! De har ju tom videor man kan kolla på!!
    SKITBRA JU!!! ... Har ju varit inne där lite snabbt förut men inte så engagerat. Men de har ju ALLT!

Mina paket kom inte idag heller...
    Har beställt lite papper, CK, chipboardbokstäver (glittriga ), rub ons tror jag...
    Har glömt av vad jag beställt så det kommer bli värsta roliga överraskningen!!

• Blue Vapor

Mystjejen - haha, ja och galleriet kan man ju bläddra i i flera dagar........ Nej nu måste jag fixa lite mat här - passa på medan tjejen ÄNTLIGEN sover Sen ska jag skynda oss ut i den härliga vintern!!!

• Tessegosing

måste fråga.... vad heter den svenska versionen av craft robo?

• Tjej 83

fnys hmm nje du har ju linslus. kan inte ta samma. eller kan o kan. men njee eller kanske.
    om jainte kommer på annat. gör ju inte klart den än innan blomman komme rpå posten o knappen får ja köpa. så ja får fundera lite. ananrs är linslus bra. hehe

• Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-02-07 14:00:17 följande:
    fnys hmm nje du har ju linslus. kan inte ta samma. eller kan o kan. men njee eller kanske. om jainte kommer på annat. gör ju inte klart den än innan blomman komme rpå posten o knappen får ja köpa. så ja får fundera lite. ananrs är linslus bra. hehe
    closeup's eller hur de stavas eller "på nära håll" eller "nyfiken i en strut" eller bara "nyfiken"
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket