• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

tjenixen skrev 2007-01-23 20:12:09 följande:
    Fnyz: haha, det tar ju inte sååå lång tid att göra en om man har alla papper förstås men ska man leta bland pappren man har hemma och ev beställa hem nya så blir det ju dyrt och tidsödande. Men jag rekommenderar starkt att kika hos t ex pappersbiten om de inte har färdiga swatchar att köpa eller vara med på swappar så man kan swappa till sig en massa bitar. Det underlättar ju så man kommer igång :)
    hihi ja jag vet
    ska nog börja swappa lite men det tillkommer ju nya papper heeela tiden
  • Fnyz

sådär nu är äntligen LO:n som jag liftat av annikas stil klar, men den blev klar först ikväll så jag fotar imorrn ni får vänta

idag har det varit full rulle här hemma så jag är heeelt slut! frå¨n 08:30 i morse fram tills 19:30 ikväll var det olika folk här konstant, de möttes i dörren eller så var det flera här samtidigt, till en början var det jättekul och pyret var här å vi planerade kurser men nu 15 pers senare och 11 timmar senare så är jag heeeeeelt slut

• Fnyz
    theosen skrev 2007-01-23 22:21:20 följande:
    Jag har bara en liten fråga.Hur har ni tid att få fram så många LO.Jag jobbar heltid, Och har sedan jag började, någon gång i december fått ihop ca 10 Lo jag är nöjd med. Känns ju inte så mycke...Arbetar ni allihop med sånt här?Jag röstar för ca 2h till per dygn!!(som jag bara ska ägna scrap)
    jag är mammaledig med en tiomånaders, jobbar därutöver 5 timmar/vecka plus att jag håller i kurser i scrap ca 2/Månad så nej ajg jobbar inte fast jag hhar ju lite att göra iaf, har gjort ca 150-200LO:s m.m. på 9 månader men då är jag en snabbscrappare som sagt.

till sommaren ska jag jobba 50% och dessutom ha en 15-18 månaders de andra timmarna så då komemr det dras ner drastiskt på scraptid, MEN jag och några till har satt av ca 1kväll/varannan vecka som vi träffas och scrappar och det är våran tid, männen har ungarna och vi ska inte ha dåligt samvete för att vi scrapapr så då kan man ju säga att vi får 2tim/vecka eftersom våra träffar brukar vara ca 4 tiommar
  • Fnyz

¨åååååååååååååååå scrapbooking mm tidningen finns på scrapaddicted.se nu så nu måste den komma imorrn!!!!

åå vad jag längtar.... längtar extra mycket denna gången FlörtCoolKyss

• Fnyz

minimalla: jag ska fota nu, bra att du påminde mig för de hade jag glömt

• Fnyz
    Cia o krabaten skrev 2007-01-24 13:42:02 följande:
    Fnyz: ÅÅååååå Jag längtar också extra mycket denna gång!Längtar vi efter samma sak månne?
    kanske det...
  • Fnyz
    Minimalla skrev 2007-01-24 13:48:32 följande:
    Här är två nya från mig:J som i jordgubbe syftar på jordgubbshårspännet i Stellas hår (som kanske inte syns så bra på fotot). Ville freestyla till det lite och har använt mig av flera saker jag inte testat tidigare som t.ex. att måla med akrylfärg på fotona och så har jag använt en öljett för första gångenPå den andra ville jag fokusera på fotot, som är en favorit så jag försökte mig på den lite avskalade stilen. Första LOn utan journaling
    åååå så fina dem var! båda två var helt underbara!

å förfnyzat var ett till ord i min egna privata ordlista tillsamamns med fnyzigt och fnyza
  • Fnyz

tack alla för att ni gillade min "fnyz a la annika" nu funderade jag på å göra fler sånna tolkningar av folks stil, vet itne vem jag ska välja härnäst bara måste ju vara någon med en utpräglad stil och som itne är för lik min egen

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket