• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79

Cheri: Grattis ! Nu har du ju två QK:ar att välja mellan

• Venezuela

Cheri: Åh, vilken bra present! Btw, hörde för ett tag sedan att rum och rams designteam fick en revolution i julklapp - inge avis allsSkrikandes

Emmixen: Är man med i någons designteam brukar man förkorta det DT och den som jobbar för blir då DT mamma.

• Cia o krabaten

Vaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
    Ska gensat kicka ngn från R&R och nästla mig in där själv

• Meli

venezuela

Avis, vi får inte ens en "vanlig" julklapp från vårt vanliga jobb :-/

• Venezuela

Mystjejen: Kikade in på din rosa LO- snygg!

Nu har jag lagt upp all artikeltext och bilderna från tidningsreportaget i mitt galleri. Kom in och kika vettja!

• theosen

Var finns BG nya papper? Är sååå nyfiken.....

• Meli

Nu har Anton också fått smak på Primablommorna. Han får alla andrasorteringsblommor, och lite till, och är SÅÅÅ glad och klistrar upp dem p sina teckninger

• Cheri

hihi tänker inte berätta vad mer jag ska få

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket