• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

vem va de som hade köpt den vagnen på ikea som ni förvarade papper i? ville bara se bilden igen tack

• Jo79
    Tjej 83 skrev 2007-02-17 21:24:36 följande:
    vem va de som hade köpt den vagnen på ikea som ni förvarade papper i? ville bara se bilden igen tack
    Jag har oxå en sån, den skymtar på en av bilderna på min hörna.
    Mamma till KaramEllen
  • Johanna 79

malin ulrika: Vikem sida du länkat om. Massor man skulle villa ha!

• Tjej 83

ja tack
    asså ja gick la bakåt 50 sidor o kollade säkert allas galleri o hittade hos nån. ahha nu minns ja inte end vem de va hos. men men..

• Emmixen

Nu är jag hemma från Grease. Ja, jag har ju varit hemma en stund, men jag kunde inte slita mig från melodifestivalen. Oskyldig Grease var jättebra!

• Mystjejen

MU: Läste lite för fort... Men nu är jag med... Får kolla runt lite jag med och se om jag hittar nåt bra!

Vad konstigt det känns att alla scrapsaker är nedlagda! Tänker hela tiden att jag ska gå och pyssla lite och så kommer jag på att NEJ! det går ju inte...

Nu ska jag kolla på sidan som MalinUlrika länkade till förut!

• Tjej 83

mystjejen de va 2 sidorn hon länka om . kolla galleriet i den första länken *vill ha*
    haha
    den andra länken kanske bara va till mej? men de va ju en shop så de hade ju massor..

• Cheri

jaaaag har fått en rooooosa QuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuK!!!!!

*hoppar upp o ner*

• Cia o krabaten

Cheri:
    Har det öron och vibrerar också?? *Sorry kunde inte låta bli*

Var det förresten inte du som var lite anti Qk bara för ett par veckor sen??

• Mizty
    Cheri skrev 2007-02-17 21:59:20 följande:
    jaaaag har fått en rooooosa QuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuK!!!!!*hoppar upp o ner*

GRATTIS
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket